ik heb zwangerschapsdiabetes helaas. En vanavond zitten we eindelijk eens lekker met zn tweetjes gezellig op de bank. Ik wil graag lekkere snacks op tafel zetten. Iemand tips ivm mijn diabetes ? Kaas komt er sowieso al Haha !
Ongezouten nootjes pinda's Gehaktballetjes draaien en dan in plaats van pindasaus zelf sausje maken met pindakaas en kokosmelk. Plakjes komkommer erbij zorgt er ook voor dat je de koolhydraten afbreekt. Gambas of garnalen. Zit ook amper koolhydraten in. Zo wel zo min mogelijk toastjes of stokbrood erbij doen.
Dankjewel ! Ik denk dat ik kaas, komkommer, rolletjes kipfilet met roomkaas en grillworst op tafel zet. En alcoholvrij bier mag helaas niet zag ik.
Helaas alcohol vrij bier niet nee. Ik doe nu vaak bronwater met suikervrije ranja of komkommer schijfjes. Met grilworst moet ik zelf oppassen maar je kan ook kijken hoe het bij jou valt met de suikers. Over het algemeen gaan de producten zonder zetmeel etc veel minder koolhydraten. Dus vis of kipfilet zonder zetmeel kan je dan meer van eten.
Ik deed wel salades op komkommer ipv toastjes. Verder idd eiwitten zoals vlees, gevulde eieren, noten, chips met mate, groente met een dipsaus: paprika, komkommer, wortel bijv dippen in humus of roomkaas. Drinken Bijv fruit water, rivella etc
Beter!!! Ik had er pas eentje en die had dr iets te veel haha. Maar die was dan ook wel heel erg lekker
Het is de grillworst van het merk Kips. Weet je dat En ik maak rolletjes van roomkaas in kipfilet. En nu maar weer wandelen na het avondeten..dat helpt altijd de spiegel omlaag te krijgen ..