Hoi dames, Omdat ik in januari een bbz heb gehad maak ik me nu erg snel zorgen. De afgelopen week had ik heel erg pijn in mijn borsten en dat neemt nu af, is dit wel normaal? Testen blijven wel oplopen en ben nu 12 dpo
Ja joh.....het wisselde soms zelfs per dagdeel. Stond ik s ochtends op met pijnlijke dames en in de middag voelde ik niks. Dan beeld het weer een paar dagen weg. Ik snap het wel....ik was zo gefocust op kwaaltjes. Had elke dag wel een paniekmomentje. L
Zo vervelend is dat. Ben je ongerust dat het weg is. En straks is het weer volop terug en dan wens je weer een dagje zonder kwaaltjes. Kwaaltjes zeggen gelukkig niks over de zwangerschap. Ik heb deze zwangerschap bijna geen kwaaltjes gehad en ik heb nu een heel wild mannetje in mijn buik.
Ja ik ga het proberen los te laten inderdaad Heb net nog wel een test gedaan en vergeleken met die van gisteren avond. Ziet er volgens mij gewoon prima uit
Kwaaltjes komen en gaan. Ik zat heel de dag aan me borsten te voelen wahah, Snap de onzekerheid, werd er zelf ook onzeker van. Maar blijf moed houden, de testen lopen mooi op!
Ja ik ga heel hard me best doen haha maar bij iedere menstruatiekramp schiet ik in de stress en die zijn dagelijks aanwezig dus dan snap je wel dat ik mezelf gek maak he haha
Oh meid had ik ook, op 5 weken plots niks meer van pijnlijke borsten of andere klachten. Ondertussen toch al 20 weken zwanger dus hoeft niks te betekenen, maar ik maakte me ook heel erg zorgen. Rond 7weken kwam de misselijkheid, heb ik me even beklaagd Mijn gyn zei destijds.. soms moet je gewoon maar op je lijft vertrouwen dat het weet wat het doet..
Ik zie een mooie oploop! Zoals de dames hierboven ook zeggen klachten zeggen niks over je zwangerschap. Ik had bij de zwangerschap van me zoontje ook de ene dag meer last van me borsten dan de andere dag en die krampjes herken ik ook wel schoot dan ook snel in de stress. Maar inmiddels een mooie grote vent van 5 jaar Ik duim dat je een mooie echo mag krijgen! en dat je mag gaan genieten ❤️
Dankjewel voor je berichtje vandaag inderdaad weer pijn in de borsten en een knaltest op 13 dpo, dat betekent in mijn geval 3 dagen voor NOD. Dus ik ga toch wel geloven nu dat het goed zit