Waar voelen jullie de hik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dubbelfris, 25 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Hoi

Ik ben heel erg benieuwd waar jullie de hik van je kindje het duidelijkst voelen als hij/zij de hik heeft..
    Het schijnt dat je soms daaruit een beetje kan opmaken of het kindje al in de juiste houding ligt.
    Toen mijn zoontje in stuit lag voelde ik de hik duidelijk bovenaan. Nu in deze zwangerschap voel ik juist duidelijk de hik links in mijn onderbuik.

2. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Hier voel ik de hik voornamelijk links en rechts onder in m'n buik. Af en toe iets hoger, maar nooit voorbij m'n navel. Ze ligt ook al met haar hoofd naar beneden ingedaald.

Dubbelfris vindt dit leuk.
  3. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    wat fijn!

ja hier een beetje een onzekere situatie :p Dametje in mijn buik die is heel erg van het draaien en bewegen. Mijn buik is zo enorm dat ze zelfs met dit termijn nog draairuimte heeft. Ik denk dat ze nu goed ligt, maar even afwachten of dit zo blijft:roflmao:

Ellen1989 vindt dit leuk.
  4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eerste 2 altijd onderin, deze lagen al vroeg hoofd beneden en de oudste was ook voor de 30 weken al ingedaald.
    De 3e echter...die had alle ruimte en ging van hoofd naar stuitligging zonder problemen tot bijna 38 weken. De hik was dus ook wisselend onder m'n ribben of onder m'n navel of links/ rechts in m'n zijkant :D

5. RLSD

RLSD Niet meer actief

Bij de oudste voelde ik de hik altijd onderin maar die lag ook altijd met z'n hoofd omlaag.

Deze dame ligt momenteel dwars en ik voel de hik nu links in mijn buik net boven mijn navel :rolleyes:

6. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Bij deze baby overal. Bij de anderen netjes onderin m'n buik, die lagen ook al vroeg met hoofd naar beneden. Deze baby lag een paar weken terug dwars. :| Heeft echt een enorm uitgeleefde villa in z'n eentje ter beschikking met dank aan z'n zussen.

7. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Linksonderin. Bij de laatste controle vorige week lag hij nog netjes met zijn koppie naar beneden... nog niet ingedaald, dus zolang ik die hikjes daar nog voel ga ik er vanuit dat hij nog steeds zo ligt :)

8. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde haha. Ben gerust zolang ik daar de hikjes voel!

Miekoe vindt dit leuk.
  9. Moto

Moto Bekend lid

5 dec 2019
    592
    537
    93
    Bij beide jongens onderaan. De eerste lag in stuit, de tweede niet.

10. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik voel de hik richting onderbuik/schaambeen het beste​

11. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    Bovenin tot nu toe! Bijna 33 weken

12. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden

En nu weer richting midden van mn buik. Meneer is in een stuit gedraait

13. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    ik voelde de hik op me blaas en middenrif. Nu hij geboren is en nog steeds regelmatig de hik heeft en zie hoe hard zijn hik is verbaasd me dat dus ook niks. Daar zit me een kracht op!
    Mijn zoontje lag overigens gewoon goed en had elke 2 weken een echo en is sinds week 30 niet meer gedraaid

14. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Bij mij net precies hetzelfde gebeurd. Ze lag gister nog goed tijdens mijn controle in t ziekenhuis was op de echo te zien. Ze lag ook al een deel ingedaald maar mevrouw is zeeeer eigenwijs

Deel Deze Pagina