Kort lontje...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kitty07, Dec 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Dames,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vandaag ronduit chagerijnig was en me gewoon vervelend heb gedragen...:)
    Maar ik merk dat ik heel weinig meer kan hebben!!
    Hebben jullie hier ook last van? :(

Deze zwangerschap valt me zwaar en ik ben blij als ik volgende week eindelijk met verlof ben...
    Normaal vind ik het bv. gezellig en fijn om 's avonds op de bank met de kat te knuffelen en nu erger ik me al als ze komt aangelopen en kopjes begint te geven.
    Of als iemand me net een vraag teveel stelt, of als ik honger krijg en dan merk dat het brood op is enz enz enz.
    Krijg dan acuut een slecht humeur!

Das toch niet normaal?? :(

Pffff hormonen.......zal niet rouwig zijn als die uit m'n systeem zijn! ;)

2. Championnetje

Mar 8, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt me behoorlijk bekend is de oren.
    Ik zit ook in een hormonen achtbaan..
    Kan boos en gefrustreerd worden over helemaal niets.
    Of uit het niets me man af katten.. Ben nu 33 weken zwanger dus nog maar een paar weekjes te gaan.. Ik hoop dat het daarna snel minder zal zijn.. Veel suc6 ermee.. :)

3. sinfidel

sinfidel Lid

Nov 29, 2012
    71
    0
    0
    mortsel
    hahahahaha, zzzooooo bekend,
    had vandaag ook echt zo'n dag. zoontje die ni altijd direct luisterd, man die rommelt achterlaat, zelfs van mezelf word ik horendol, en besef op de moment zelf wel dat het hormonen zijn, maar toch ontplof ik.
    laten overwaaien , morgen kan da over zijn :)

groetjes

4. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Ik ben nu al een klein gefrustreerd kippetje haha ik loop constant mompelend te zeuren.. Gelukkig verstaat hier niemand nederlands hahaha

5. johssa

johssa Actief lid

Apr 10, 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Herkenbaar:D Vooral trage, slome mensen zijn bij mij de sjaak!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Welkom To The Club:D:D

7. pcomiep

pcomiep Actief lid

Mar 22, 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, klinkt bekend hoor, hoewel ik er zelf nog het minste last van lijk te hebben. Manlief moet vaak het onderspit delven zegt hij en ook collega's zeggen dat ik een stuk pittiger ben als ik zwanger ben (zeg dingen die ik normaal voor me houd). Tja, hoort er nu eenmaal bij. gaat vanzelf over denk ik maar :p

8. mam1983

mam1983 Actief lid

Jun 22, 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooooooo herkenbaar. Ik ben 37 weken en eenbeetje zwanger nou werkelijk waar ik kan echt ontploffen om niks. Hihihih

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Yep, herkenbaar!! Deze week hebben vooral de leerlingen het bij mij moeten ontgelden...:)

10. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hahahahah Kitty, dat is zooooooooooow herkenbaar hahah vooral vriendlief moet het hier ontgelden maar ja kan niet altijd tot 100 tellen haha

11. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Haha moet zeggen dat ik de ene dag heel rustig ben, andere me dood kan ergeren en de dag erna mn ogen uit mn kop kan janken :D

Vanacht geen oog dicht gedaan maar nu heerlijk op de bank hangen, nu moeten er waarschijnl ook geen mensen komen zeuren haha.

12. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

May 31, 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    hahaha ja heel herkenbaar , vandaag maar even de buurman aangepakt en dat lucht zooooooooooo op vl heeft hier geluk bij hem heb tot nu toe pas 2x zijn hoofd van zijn romp gebeten lol

13. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Lontje? Welk lontje???? Dat is al even opgeslokt door alle hormonen. Hard ademen door anderen is hier ook al uit den boze, net als dingen aan me vragen en gewoon simpelweg niet doen wat ik wil. Heel erg, maar ik kan me niet beheersen, het neemt me dan gewoon over.

Vorige zwangerschap had ik dit al zeker vanaf 20 weken (vrienden wilden al een praatgroep voor ml organiseren haha), nu pas sinds een paar weekjes. Wel zo prettig voor ml, zl heeft nergens last van, die ontzie ik (zo sneu, die snapt er anders ook niets van).

Share This Page