Meiden, ik heb al vanaf zaterdag vreselijke kriebelhoest waardoorik dus ook nauwelijks slaap. Heb vd huisarts antagel voor masgzuur want ik dacht dat die hoest ontstaan was door oprispingen vanmaagzuur. Vansf maandag ook noscapine hoestdrank gdhad, inmiddels aan de tweede fles bezig! Drink zo'n 5liter water per dwg om de host te onderdrukken en neem honinhdrop, honingthee... ik zit er nu echt helemaal doorheen hoor! Ben helemaal gebroken, heb er nu ook nog koorts en obstipatie bijgekregen!!! Help! wie heeft er nog tips? Ik ga morgen zoiezo de ha bellen....
Haha je stuurt dit bericht om 3 uur 's nachts dus ik denk dat je nog even moet wachten voordat het los barst Het is dat ik zelf in Miami ben en het hier 6 uur eerder is.. Ikzelf heb ook een keer kriebelhoest gehad heel lang en dat is toen weg gegaan met wat anti-histaminicum pilletjes. Een dokter in NY zei dat het wellicht een allergie kon zijn en toen was het in no time weg. Wellicht helpt dat bij jou ook Succes en sterkt!
Beterschap deniesje! Wat een ellende! Misschien mag je codeine vd ha maar weet ik niet zeker met zwschap. Word je ook lekker suf van. Kriebelhoest is drama! Voor obstipatie even lactulose siroop kopen. Zonder recept bij de apotheek te krijgen. Misschien ga ik Zelf even vragen om flesjes met slaap, jee mennn ik heb al 4 nachten NIET geslapen
Ik had van de kruidvat kamille zuigsnoepjes gekocht..die werkte bij mij wel prima. Strepsils mogen niet helaas Beterschap!
net terug van de huisarts... codeine mag idd niet.. dus nu als laatste redmiddel nog thijmsiroop, verder is het een virus en zal ik goed uit moeten zieken... hopelijk gaat het dan snel over!
Beterschap! Ik ben zelf momenteel ook een innige vriendschap aan het opbouwen met kammille thee, honing en kleenex. We noemen het maar de tijd van het jaar.
ik heb geen tips voor het hoesten weet wel van me zelf dat dit heel lang kan aanhouden.wel een ander tip 5ltr water is wel te veel ))
Lepel, en een goede, honing in je thee...verzacht je keel en hopelijk ook je kriebelhoest...dus om een pot honing. Beterschap en hopen dat je jezelf zsm beter gaat voelen.