Vanochtend is dochterlief op de psz uit het klimrek gevallen. Ik ben met haar naar de huisarts geweest. Die vroeg waar ze pijn had. Dochter wees naar haar linkeronderarm. In het zh werd daarvan een foto gemaakt. Niks te zien. Fieke bleef maar huilen en zo is Fieke niet. ik wist dat er wat was. Volgens de dame op radiologie mochten zij niet zomaar een foto maken, dat moet in opdracht van de huisarts. Dus ik heb de huisarts gebeld, die heeft een nieuwe verwijsbrief gefaxt. En toen een foto van de bovenarm gemaakt. Het bleek dat ze een scheurtje in haar bovenarm heeft. Ze heeft een sling en mag paracetamol. Morgen blijft ze lekker thuis. Kan ik nog iets doen om haar te ontlasten?
Volgens mij niet en ik dacht zelfs dat het zinvol was als ze haar arm gewoon gebruikt als ze het zelf aankan. Anders hadden ze wel gegipst. Beterschap!
Beterschap voor je kindje. Rust aandacht liefde extra snoepje cadeautje. Dat zou ik er bij doen. Beetje pijn afleiden!
De arm moet zeker veel rust hebben, maar ik neem aan dat ze het beperkt mag bewegen? Ook om ervoor te zorgen dat schouder en andere gewrichten niet vast komen te zitten. Help haar, geen liefde en aandacht en pijnstilling. En evt lekker tv of zo (nieuwe filmpjes?) om haar af te leiden.
het arme ding ligt lekker te slapen. met de sling om lijkt het redelijk te gaan. We maken er maar een bank-hang tv-kijk en koekjes-eet dag van