Ik ga meedoen met een actie van haar doneren...maar nu ben ik alvast opzoek naar een ander kapsel...beetje richting bob..liefst dat het nog in een klein staartje kan. iemand anders dit al eens gedaan?
Mijn nichtje van 15 heeft dat 2 weken ook gedaan! Er is 33cm afgekomen ze heeft nu een bob tot op haar schouders. Naar welke stichting haar haar is gegaan durf ik niet zo te zeggen.
Ik heb het haar van mijn meisje gedoneerd aan stichting haarwensen. Ik heb het er met haar over gehad en ze vond het heel mooi om andere kindjes te helpen. Bij haar is het voor wat langer gebleven dan achter, ik vind dat wel heel leuk staan (zelf heb ik het ook zo maar dat wist de kapper niet want haar vader was mee ).
wauw!! heb je misschien een plaatje van jullie kapsel? ik ben daar zolang niet mee bezig geweest omdat ik zelf mn puntjes deed (op de barbaarse wijze zonder kapper) het is 13 jaar geleden dat ik kort haar had
Ik heb even gekeken maar ik heb niet echt een duidelijke foto. Ze heeft het aan de voorkant tot net op de schouders (dus ook de pony) en achter ongeveer 8 (?) cm korter. (kan ook iets minder verschil zijn, dat durf ik zo niet te zeggen). Een bob is het iig niet. Bij mij is het al wat uitgegroeid maar het waren laagjes en aan de voorkant ook een aardig stukje langer dan achter. Ik wil het achter mijn oren kunnen doen als ik werk, vandaar dat het langer gebleven was.
Wauw, echt heel gaaf en lief dat je dat gaat doen zeg! Ik zou ook een leuke schuine bob doen. Dat het inderdaad van achter wat korter, naar voren toe wat langer word. En evt. een pony erbij. Wat je handiger vind.
nou ik heb een kruin in mn pony, en kort voorhoofd dus dat is niet ideaal helaas dus denk ook dat ik het voor langer hou, en achter wat korter in de nek... heeft iemand tips waar ik dit soort kapsels kan vinden op internet?
Ik heb wel mijn nep haar (extensions) gedoneerd. Mijn echte haar zal ik nooit kunnen doneren omdat het daar veel te kOrt voor is.
Ik wil dat al een hele poos doen... Maar ik heb momenteel kort haar. Ik ben het wel weer lang aan het laten groeien. Vind ik ook leuk. Maar ik hecht niet heel erg aan mijn lange haar, dus dan lijkt het me mooi om het tzt te doneren... En dan ga ik helemaal kort!! Ik vind het goed dingen te doen zoals haar doneren, bloed geven, moeders voor moeders,... Want ik zou het zelf ook zo ontzettend waarderen als ik er in mijn leven onverhoopt gebruik van moet maken. Dat wil ik zoveel mogelijk terug doen of ook aan anderen geven.
Goed hoor. Ik heb het 3 maanden geleden gedaan ben van 30 cm tot heel kort gegaan. Heb mijn staart (30 cm dus) naar stichting haarwensen gestuurd.
Ik heb het ook naar stichting haarwensen gestuurd, al 3 jaar geleden en nu is het weer tot halverwege mn rug