Zwaar bloedverlies met 10weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Piet, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Afgelopen zondag kreeg ik ineens ernstig bloedverlies, helder rood bloed en stolsels.
    Hierop zijn we naar het zh gegaan, omdat we bang waren voor een MK. Tot onze verbazing (en blijdschap) was de zwangerschap intact, maar het bloedverlies was wel veel te erg. Geen druppeltje, maar het kwam er echt uitgedrupt.
    Op maandag zijn we weer teruggegaan en tijdens het wachten op de gyn kreeg ik weer flink bloedverlies.
    Nu zo erg, dat ik opgenomen werd.

Het is nu woensdag en ik ben weer thuis. Moet rust houden en beeb doet het nog steeds.

Is de kans op een MK nu erg groot? Op de echo was een randbloeding te zien, welke het geheel veroorzaakt heeft.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Piet,

Jeetje wat zullen je jullie geschrokken zijn en in spanning zijn geweest!
    Je kindje heeft bewezen erg sterk te zijn! Wat er is gebeurd is dat de rand van de placenta een stukje is losgelaten. De placenta is heel goed doorbloed vandaar al dat bloed verlies. Met rust willen ze ervoor zorgen dat de placenta weer netjes geneest. Ze zullen je goed in de gaten houden. Zolang je geen bloedverlies hebt is de kans groot dat het allemaal goed gaat.

sterkte! Imke

3. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Imke, dankjewel voor je reactie.
    Ze stonden in het ZH idd te kijken dat mijn kindje het nog gewoon deed.
    Op het moment is het vloeien opgehouden en is het nog wat lichtbruine/creme afscheiding.

Volgende week moet ik terug en tot die tijd laat ik mezelf even in de watten leggen door deze en gene.

Zodra en als er veranderingen zijn, dan zal ik het even melden.

4. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Gisteren weer bloedverlies en naar het ZH. Ik had eerst flink buikpijn (alsof je BM groeit) en daarna kwam het bloed.
    Er zit een bloeduitstorting van 2.5x3cm bovenin mijn BM en dat sijpelt eruit.
    Hoe en wat is me verder nog onduidelijk, maar Beeb blijft gewoon vrolijk verder dobberen.

Ik zat er gister even flink doorheen, voel me nu erg klote en depressief....

5. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi piet,

wijffie toch.....wat maak je allemaal mee.
    Maar houd moed! dat heeft je kleintje ook!

Liefs Imke

Deel Deze Pagina