hoi meiden, Mijn man heeft altijd spijkerbroeken van Levi's, nr 501. Mooie broeken, maar knetterduur! Dus nu zijn we al een tijdje op zoek naar hetzelfde model maar dan van een wat goedkoper merk Heeft iemand een idee? We hebben al heel veel geprobeerd maar nog niet DE goede (beetje nette) spijkerbroek gevonden!
heb geen ervaring met broeken van Levi, maar mijn man slaagt op het moment alleen bij Jack&Jones voor broeken.
outlet shop vinden met levi broekken???? dus goedkoper kopen ben ook altijd gek van merkbroeken hoor mijn man draagt gstar of pallmall en zijn inderdaad altijd wel erg duur maar staat wel altijd erg lekker
haha dat vind ik ook Mirel Maar we moeten het op het moment even wat zuiniger aan doen, staan weer wat verbouwingen op het lijstje.... En hij moet eigenlijk 2 nieuwe spijkerbroeken, maar dan even niet voor minimaal 100 euro per stuk..
The sting heeft ook mooie maar zijn volgens mij al snel 80 euro of meer. Mijn man heeft meestal gstar,pepe jeans en broeken van the sting.
tja hier hebben we ook goedkope broeken gekocht, die dus nooit uit de kast komen..... hij pakt altijd de pallmall. Dus hier geen goed alternatief! en daarom koop ik toch maar de pallmall. Want vind nu ook zonde geld. ik hoop dat je goede vervanger kan vinden!
Mijn man draagt altijd Esprit spijkerbroeken en is zeer tevreden. Je kunt ze blijven wassen en ze blijven altijd mooi.
Mijn man heeft ook 2 goedkopere broeken en je ziet zo goed verschil van mij mag hij ze alleen maar binnen aan
Mijn man heeft tegenwoordig ook altijd Esprit (type soul en hiervoor had ie altijd rock) maar ik heb geen idee of die op de 501 lijken dus wat dat betreft is ons advies vrij zinloos