nacontrole?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Grassprietje, Mar 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Hallo verloskundigen...

Alweer 6 maanden geleden ben ik bevallen in het zkh van een mooie meid Marit..Een zeer zware bevalling die van dinsdag tm vrijdag geduurt heeft, en marit uiteindelijk met vacuum en grote knip geboren is..

nu mijn vraag: Had ik geen nacontrole moeten hebben bij de gyn of vk? De laatste die ik gezien heb was op dag 5 na mijn bevalling thuis door de vk.

Ik heb namelijk daar waar het knoopje zat vd hechtingen, nog steeds het idee dat daar een knoopje onderhuids zit...dat lijkt mij na zo lange tijd niet meer kunnen..zou dit littekenweefsel kunnen zijn? ik heb er geen last van verder...

Gr Claudia

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi claudia,

Vaak vind 6 weken na de bevalling nog een nacontrole bij de verloskundige op de praktijk plaats of bij de gynaecoloog als je daar hebt gelopen. Deze word tegenwoordig niet meer verplicht en de afspraak moet door jou zelf gemaakt worden. Als je last hebt van een hechting dan mag je de verloskundige nog bellen maar je mag ook naar je huisart. Ik denk niet dat het nog een hechting is want die lossen vaak binnen 6 weken allemaal op. En denk dan ook dat het littekenweefsel is maar heb je er veel last van kan je altijd je huisarts laten kijken.

Imke

Share This Page