Ik heb altijd canesten gyno. Ik weet eerlijk gezegd niet wat Nizoral is, is dat ook voor een schimmel infectie?
Ik zou zelf bij een kind voor miconazol (merkloos of daktarin) gaan, omdat dat meestal bij kinderen en babys wordt voorgeschreven. Ketonazol (nizoral) en clomitrazol (canesten) is volgens mij niet veel onderzoek bij kinderen gedaan. Weet het niet helemaal zeker, behalve dan van dat miconazol in ieder geval wel geschikt is voor kinderen.
Wellicht jeuk door een infectie en daardoor gekrabt. Met een beetje krabben heb je zomaar een kleine beschadiging daar.
Onderbroekje/boxer te hoog opgetrokken en geschuurd? Hier doet dochter dat ook wel eens waarna er een sneetje ontstaat Ik doe er dan vaak een klein beetje vaseline op en de dag erna al vaak geen last meer.
Ik ga idd eerst ff kijken wat het doet met een paar dagen sudo/bepanthen. Ik verwacht zelf niet dat het een schimmel is, denk idd eerder geschaafd van te strak de onderbroek optrekken of idd van niet goed genoeg afvegen. Ik ga er eens op letten... Heel erg bedankt voor jullie hulp