Hallo dames, Ik heb a.s. donderdag een consult in het zkh i.v.m. mijn wens voor een epiduraal/ruggeprik tijdens de bevalling. Zijn er mensen die ervaring hebben met hoe zo'n consult precies verloopt? Alvast bedankt! Groetjes, Meryl
hmm nee.. ik heb geen ruggenprik gehad ...ik kreeg een infuus met morfine. heeft ook heel goed geholpen hoor. ik kreeg wel een phetadine? consult. dat is een slaapprikje eingelijk. ik had 1,5 dag niet kunnen slapen vanwege de weeen die niet dooorzette. dus zou met zo een vermoeid lichaam ook niet kunnen bevallen. er werd eerst ruim een uur een ctg scan gemaakt om te kijken hoe de baby het deed en of hij zo een prikje dan wel aankon. verder niks eingelijk. maja zoals ik al zei dit was een phetadine consult. toen ik morfine kreef werd erook eerst een ctg scan gemaakt van 30 min. bij een ruggenprik weet ik het eingelijk niet. heel veel succes alvast
@ lennylenn: bedankt voor je reactie. Mag ik je nog eens vragen of je niet heel erg suf werd van die pethadine? Dat lees ik namelijk overal..... ben benieuwd. En wat waren precies jouw beweegredenen om voor DEZE vorm van pijnbestrijding te gaan als ik mag vragen?