deze hele week op zoek geweest waar ik koemelk en kippen eiwit vrije taart kon halen maar helemaal niks gevonden. Ik wil zo graag een taart voor me kleine zijn eerste verjaardag maar niks te vinden. Wat doen andere moeders met een kinderen met een kma voor taart. Mijn kleine wordt 1 jaar, Normaal haal ik een taart van de hema met een foto van het kindje erop en dan mag de kleine met die taart spelen(komen mooie fotos van). Maar jammer genoeg voor mij. Wie o wie kan mij helpen.
mijn man is banketbakker geweest en die gaf als tip om naar een echte banketbakker te gaan, die kunnen hem speciaal voor je maken maar dat kost wel iets meer dan een gewone taart zeg maar.. op google kan je ze vinden volgens mijn man.. succes!!
onze uk heeft gewoon een mini tompoes met een foto gehad met zijn 1e verjaardag. En heeft er heerlijk van gesmuld. Maar ik zou idd ook naar een echte banketbakker maken. Zij kunnen veel voor je maken.
je kan beter naar het toppic 'bakken voor anderen' gaan. hier een oproepje plaatsen en dan vind je vast en zeker wel iemand die een mooie taart voor je wilt maken
Ik zou inderdaad iemand die taarten bakt vragen of die een taart voor je kan bakken. Op een ander forum waar ik zit lees ik regelmatig dat iemand een koemelkvrije taart bakt. En eivrij moet vast ook kunnen. Heb ook wel eens gelezen dat iemand van soyayoghurt/-kwark en gelatine een soort kwarktaart maakte...dat zou je zelf misschien kunnen doen?
Koemelk- en eivrij is een lastige, maar het KAN wel Behalve op www.deleukstetaarten.nl kun je hier onder algemene clubs ook een taartenclubje vinden: op pagina 1 kun je zien of er iemand bij je in de buurt woont die dat zou kunnen doen. En anders idd even registreren op www.deleukstetaarten.nl en dan je vraag posten bij 'Bakken voor anderen'. Even in je titel vermelden dat het koemelk- en eivrij moet zijn, waar je woont en voor wanner je de taart nodig hebt!
Dank jullie wel voor de website heb een advertenties geplaatst hopelijk heb ik geluk want er staan een boel mooie taarten op. Ik heb wel al een recept ervanaf gehaald die ik morgen ga uitproberen.