Ik ben mijn maxi cosi verkleiner kwijt ...heb echt alles afgezocht...maar hij is echt nergens...nu had ik even gegoogeld op losse verkoop, maar kan niets vinden alleen complete combinaties...Heeft iemand enig idee waar ik de verkleiner los kan kopen...want ik zal hem de eerste maanden toch nodig hebben... Vast bedankt!
Zo te zien kun je die inderdaad niet los kopen...je zou eens bij de producent van Maxi Cosi kunnen informeren of zij je aan een verkleiner kunnen helpen. De producent is Dorel in Helmond www.dorel.nl
heb je al bij je babyspeciaalzaak gevraagd want geloof dat die ze gewoon los konden bestellen, ja maxi cosi zit in helmond (heeft mijn moeder gewerkt) en ze zijn erg aardig daar dus moeite waard!
Ik werk in een baby speciaalzaak, en wij kunnen alles gewoon los bestellen. Je moet dan alleen weten welke maxi cosi je hebt: City/cabrio? en hoe oud je autostoel is. Hij moet dan wel jonger zijn als 5 jaar, anders kan het niet meer.
Bedankt voor jullie antwoorden! Mijn maxi cosi is helaas inmiddels wel al 5 jaar oud...Ik heb er een met kroontjes...ik geloof dat je die nog wel ziet...maar dat weet ik niet zeker...Maar ik vraag het gewoon even bij de babyspeciaalzaak... In ieder geval bedankt!
Ik kan je niet helpen waar je m kan kopen, ik had m wel maar bijna niet gebruikt! Misschien een keer of drie in totaal! Mn dochter woog 3410 gr dus niet supergroot maar door de verkleiner zat ze heel erg opgepropt in de maxicosi. Aangezien je je maxicosi al een aantal jaar hebt ga ik ervan uit dat je meerdere kinderen hebt en dus wel weet wat handig is en wat niet maar wou toch even met je delen dat ik m niet gemist zou hebben.