2 soorten haar!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cherelles, 20 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Hallo allemaal!
    Mijn zoontje is intussen 1 jaar en heeft een mooie bos krullen..
    Alleen heeft hij 2 soorten krullen! op zijn kruin heeft hij kroeshaar en over de rest van zijn hoofd heeft hij wat grovere krullen. Ik denk dat dit komt omdat toen hij nog een baby was al zijn haar was uitgevallen behalve dat op zijn kruin..
    Nu is mijn vraag: groeit dit nog gewoon eruit of moet ik hem echt kaal gaan scheren om 1 haarsoort te krijgen?

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Of het blijft zo
    Ik heb zelf een deel stijl haar en een deel krullen

3. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    ohjee nou dat hoop ik niet, bij een meisje is het niet zo heel erg denk ik maar bij een jongen valt t wel heel erg op :p

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb zelf een deel pijpenkrullen en een deel gewone krullen, is altijd zo gebleven.

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb onderin krullen en bovenop stijl. Soms best lastig als ik het los heb.
    Geen idee hoe dit bij een jongen zal zijn.
    Mijn middelste had de eerste 3 jaar ongeveer krullen en nu heeft hij redelijk stijl haar. Als het wat langer is komen de krullen er weer in. Mn oudste (dochter) heeft hetzelfde haar als ik maar doordat zij het heel lang heeft zakken de krullen eruit en zie je die bijna niet.

Ik denk dat het afwachten is.

6. Sascha87

Sascha87 Actief lid

3 dec 2014
    419
    114
    43
    Mijn oudste heeft 4 jr stijl haar gehad. (Jongen)
    Nu heeft hij aan de achterkant hele mooie krullen, maar bovenop/aan de voorkant is het hartstikke stijl.

Dochter had toen ze een half jaar was krullen, en nu met 1,5 jr nog een klein beetje slag.
    Ik hoop dat de krullen bij haar ook weer Terugkomen!

7. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Kaalscheren helpt niet hoor. De krul is bepaald door de manier van inplanting in het hoofd. Als je het afscheert heeft dat dus totaal geen invloed.

8. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Ah! kijk, nou dan wachten we gewoon of het nog veranderd of niet.. en anders is het ook geen ramp.
    Wel grappig om te zien dat er toch best wat mensen zijn met 2 soorten haar haha

9. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ik heb zelf haar met een slag erin, maar er is 1 (redelijk grote) pluk haar wat echt enorm krult! :D Is nooit weg gegaan ;) Kan dus alle kanten op!

Deel Deze Pagina