Wie heeft er ervaring met een plaswekker? Mijn zoontje van 4,5 is snachts nog niet zindelijk. Regelmatig wil hij zonder luier naar bed. ' weer ff proberen mam!'als ik hem om half 10 nog een plas laat doen, is ie nog droog, maar rond 00:00 uur roept ie dat z'n bed nat is. Hij wil het zo graag kunnen, en is elke keer weer teleurgesteld als het weer mis is gegaan. Zo sneu. Ik weet dat het 4,5 nog 'mag', maar ik zit toch te denken aan een plaswekker. Dus... Kom maar op met die ervaringen
ik heb vroeg een paar keer zo'n ding gehad wat een verschrikking! ik zou het nooit doen bij mijn zoon, het komt vanzelf. bij mij hebben ze alle onderzoeken gedaan die er mogelijk waren, alle medicatie die ze konden voorschrijven kreeg ik niks hielp echt. uiteindelijk kwam het vanzelf
Mijn zoon is ook niet nachtzindelijk. Op deze leeftijd mag het nog. Mijn zoon vindt het ook niet leuk en vraagt zelf om een plaswekker. Mocht hij over een jaar nog niet nachtzindelijk zijn, dan zal ik jet gaan proberen. Op mijn werk wordt het regelmatig gebruikt. Het werkt wel goed. Het geluid gaat hard af als de eerste druppel in de onderbroek komt.
Hier heeft het goed gewerkt! Hij ligt nog in de kast, 3 weken gebruikt. Ding had maar 1 nadeel, als het alarm ging, dan waren we allemaal wakker.