oohh ik ben zo slecht soms in gezond verstand.... We hebben een familiewiegje maar in de boden waar het matrasje op komt zitten oude spijkers en die zijn verroest... Ik heb geen idee of dit wel kan? Is dit op een bepaalde manier schadelijk? ik weet van heel veel dingen heel veel maar als het hier op aankomt.....weet ik het niet meer. Zullen het hormonen zijn? Dat je gewoon niet meer helder kan nadenken?
Lijkt me dat dat niet uit moet maken maar ik weet het ook niet zeker. Zou er eerlijk gezegd niet eens op letten... stom he! Kun je er geen nieuwe inslaan dan? Dat je de oude er even uit haalt?
Ja dat is het nou juist, ik moet daar weer wel op letten Ja zou er nieuwe in kunnen doen ja... maar even met ML overleggen...
Ja ligt eraan... hoe ver zijn ze verroest? Lijkt me ook niet veilig als de boel naar beneden valt. Ik zou nieuwe spijkers halen.
Heb even lopen googlen maar kan helemaal niets vinden over dat het slecht zou zijn voor je gezondheid hoor, alleen als je in een spijker stapt of uit een verroeste pijp zou drinken is het gevaarlijk, verder niets te vinden. Zou idd het advies van Linda volgen en er gewoon wat bij slaan voor de stevigheid.
Nee ik had ook niets kunnen vinden.. De bodem is wel stevig maar wel een goede tip van jullie om er inderdaad nieuwe of nieuwe bij te slaan.
Nee ik had ook niets kunnen vinden.. De bodem is wel stevig maar wel een goede tip van jullie om er inderdaad nieuwe of nieuwe bij te slaan.
Zo lang je niet aan de spijkers gaat likken of op eet kun je ze prima laten zitten. Mocht de wieg te gammel zijn, dan zou ik er nieuwe spijkers in/bij slaan. (verroest wil niet zeggen dat ze niet meer stevig zijn) Daarbij ligt er als het goed is een matras tussen de wieg en de baby, dus die komt er helemaal niet mee in aanraking.