Schiedamse mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door charan, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Grappig dat je dus in dezelfde stad woont en gewoon onbekende bent van elkaar.

Voor degene die richting woudhoek/spaland enz. wonen.Hebben jullie al schoolgaande kinderen?of die bijna naar school gaan?En naar welke school?

Mijn zoon begint na de zomervakantie op het cbk

2. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Onze dochters zijn bijna net zo oud theepot.

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Heb ook nog een blauwe maandag op de Burg. van Haarenlaan gewoond met mijn ex

4. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Claudia Dan is het idd de richting op waar wij een huisje wilde kopen..

@ Theepot hoe beviel die KDV?? Ik zet de kleine op Mundo is bij de troelstralaan.. Maar ik loop weleens langs die mini kdv maar ik vond het maar niks.. Zo klein ( of althans dat leek zo )
    hoe was jouw ervaring??

5. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ja idd scheelt maar een maand, ben hard aan het nadenken of ik iemand met een dochtertje van die leeftijd wel eens op de groenelaan heb gespot....

6. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Charan.. Nee die van ons gaat naar west.. Sint bernardus.. Hier om de hoek ;)
    Gaat hard he die knullen van ons (L)

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ja ik ook haha
    zal best wel want kom er bijna elke dag.

8. Angela2009

Charan, ik heb mijn zoontje al wel ingeschreven op De Vlinder bij het svea maar hij gaat nog niet naar school hoor. Duurt nog ff

9. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    schakel???

10. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    @ cupcake, het is inderdaad klein maar er waren ook maar maximaal 5 kindjes per dag en als het even kon gingen ze 2 keer per dag naar buiten.
    Voor ons was zo'n klein kdv wel heel prettig omdat onze dochter zeker in het begin heel snel overprikkeld raakte.
    Nu de nieuwe locatie is wat ruimer maar ook weer meer kindjes maar bevalt ook heel goed.

11. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Ja gaat veel te hard.
    Maar bij mij is hij er wel al aan toe.
    Verveeld zich dood op het kdv.Behalve op donderdag dan heeft hij een vriendin en is hevig verliefd.
    Vorige week helemaal in tranen,want ze wilden geen kus geven toen we naar huis gingen.3 dagen liefdesverdriet gehad

12. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    er stonden 2 huizen onder mij te koop misschien ben je daar geweest?

13. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam

Daar hebben mijn nichtjes op gezeten goede school in ieder geval.Voor ons jammer genoeg te ver weg.

14. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Vriend werkt aan de Schiedamse weg in Café Mes. Is de enige knappe barman daar :p:D

En ik werk idd bij WW; goed betaalde nep ambtenaren baan dus :D
    Ik ben sinds eind december met verlof, maar toen zochten we geen mensen. Misschien inmiddels wel, maar dat wordt altijd aangegeven op de site. Het ligt eraan wat voor werk je doet, maar ik vind dat we erg goed betaald worden voor datgene wat we doen. Hiervoor heb ik in de detailhandel gewerkt, dus misschien dat ik geen goede vergelijking kan maken hoor. Een winkel of kantoor is natuurlijk héél wat anders.

15. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Charan; ach gos, dat begint al vroeg zeg, dat liefdesverdriet :D:p

Zie het al helemaal voor me; zo'n humpie overstuur omdat hij geen kus krijgt :)

16. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    De vlinder daar zou ik m`n dochter ook op school willen doen.....moet alleen even zorgen dat ik daar dan in de buurt woon tegen die tijd.
    Anders gaat ze hier naar het schooltje...

17. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Claudia

Een is op de hoek van de kruising zeg maar. Dat was een echt 1 persoonshuisje.. Heel klein..Volgens mij staat het nog steeds te koop.

Het andere huisje was een beneden woning met een 2e verdieping gigantische tuin.. Net toen wij ons bod wilde uitbrengen was hij onder onze neus gekaat. Baalde er stevig van.. Is precies op de hoek van bakker klootwijk..
    Dus niet echt onder jouw denk ik..

@ Annie jij nog maar een paar dagen meid.. Spannend hoor!!!

18. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ik ken wel iemand die daar werkt.....cafe mes

19. Angela2009

Charan, de vlinder is hier voor mij vlakbij gelukkig

Annie, kom ook heeeeeel soms in Mes, is nu alweer lang geleden trouwens. Meestal ga ik naar de pub ofzo, al ben ik eigenlijk alleen in rdam te vinden tegenwoordig. Was ff Vld moe met uitgaan.

Ja daarom zou ik wel bij ww willen werken, goed betaald..ik werk.nu bij een makelaar en wil gewoon ander adm. werk

20. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam

Volgens mij moet je bij de vlinder wel snel zijn met inschrijven.Hebben geloof ik een wachtlijst.Dat is wat ik begreep van iemand van het kdv.

Deel Deze Pagina