Het gaat zelfs zo ver dat ze hier minmaal 4 keer per week denkbeeldig logeerd en dan moeten we uitkijken waar we gaan zitten,want anders wordt hij boos dat we op zijn vriendin zitten. Iedere donderdag als ze elkaar zien knuffelen ze elkaar bijna plat.Zo schattig.Het is alleen ver weg familie. Het meisje haar oma en mijn vriends oma zijn zussen
Dames ik ga zo naar bed, zit via mijn telefoon te tikken en dat duurt allemaal wat langer. Maar ben ziek dus duik mijn mandje in al wacht ik nog steeds op vriendlief want die is nog niet thuis van school. Slaap lekker straks en tot morgen misschien.
Ga zo ook de laptop uit zetten.Even nog gezellig doen met manlief. Gezellig om te kletsen met mama's uit de omgeving tot morgen
@ cupcake zag trouwens van de week je buikfoto op hyves.Mooi buikje hoor. Is de kleine man er veel mee bezig? Hier is hij op het moment ook veel met baby's bezig.Mijn schoonzusje is morgen uitgerekend dus spannende tijden hier.
@ Charan, Ja het buikje groeit flink.. Ja op zijn manier is hij er best mee bezig.. Blote buikje laten zien, vertellen dat hij ook een baby heeft in zijn buik.. Op KDV vertellen over de baby. Hij beseft alleen niet dat de baby dalijk vorgoed in huis woont hahah. DIe denkt dat ik er een kant en klare peuter uit perst.. HIj zegt dat hij er wel mee gaat voetballen Ik ben enorm duizelig.. Dus lig opbed nu en ben Dexter aant kijken.. Maar ik denk dat ik de ogen maar ga sluiten.. Truste all!!
@ cupcake Meis lekker je rust pakken.En kijk je uit dat hij niet met de baby gaat voetballen . @ all zo nu gaat de laptop echt uit.truste iedereen en tot morgen
Iedereen al gaan slapen lees ik? Ik ga zo de hond maar eens uitlaten en duik dan ook mijn bedje in. Als de kleine zich vannacht niet meldt gaan we morgen naar de bios. Kan moeilijk alle dagen thuis blijven zitten Eneuh....als ik me helemaal niet meer meldt ben ik aan het bevallen Dan kan ik ook meekletsen over het kiezen van een school, want zo te lezen moet ik er vroeg bij zijn
hier nog een laat bloempje haha tygo krijgt zo nog een fles en dan is het echt bedtijd voor mij morgenochtend weer werken helaas dus weer vroeg het mandje uit. Het huis op de hoek ja ik weet welke je bedoelt die staat idd nog steeds te koop. schuin onder mij staat ook nog een huis te koop alleen geen tuin.
Goedemorgen!! Zit te wachten tot mijn schoonouders de kleine man komen halen, ik ben zelf ziek thuisgebleven vandaag van mijn werk en het is de oppasdag van opa&oma dus die komen hem halen zodat ik bij kan tanken en even alles op mijn gemakje kan doen want voel me echt niet lekker. Annie, nog alles rustig?!! Een oude vriendin van mij is vandaag uitgerekend maar alles is bij haar ook nog rustig. Veel plezier in de bioscoop dan! Cupcake, hoever ben jij nu zwanger?! heb ik denk ik even gemist. Claudianoa, ooh als ik dan zo lees dat je zo laat nog die fles moet geven dan ben ik zo blij dat die tijd voor mij geweest is. Haha!! Werkse voor degene die moeten werken en voor de rest veel plezier vandaag!
Hier alles nog rustig Pfffffffffff word gek van de spanning! Wat zou het toch mooi zijn als je zou weten wanneer het zou beginnen, want dit is ook niets Angela; beterschap! Hoop dat je wat kan bijtanken vandaag en een beetje opknapt.
Weet je eigenlijk of je een meisje of jongen krijgt? of heb ik dat ook ergens al kunnen lezen?! (sorry heb niet teruggelezen) Dank je wel, ik duik zo weer even mijn bedje in die kleine is net opgehaald dus ik kan even rustig aan doen. Ook weleens lekker zeg!