Goedemorgen meiden, @ Angela rustig aan hoor meid.. Ik ben 26 weken zwanger en ik moet nog even Helaas gaat het niet zo soepel als bij de eerste.. Maar goed de eindstreep komt steeeeds dichterbij gekropen haha. @ Annie NOg niks gebeurd meid?? SPannend he die laatste dagen. Nu ik zo richting die 30 weken kruip gaat het bij mij steeds meer kriebelen. Eigenlijk tot een week of 25 heb ik er niet echt van kunnen genieten. Voelde me lamlendig, moe ziek zwak.. EN nee echt niet misselijk. ZIekenhuis is en uit bekkeninstabiliteit en zwangerschapsuiker en nu zwangerschapsjeuk.. Maar de laatste dagen voel ik mij steeds lekkerder. ALhoewel ik 2 dagen nu vreselijk duizelig ben geweest.. Dat ik gewoon bijna out ging.. Vandaag moet ik terug naar de Dermatoloog voor de jeuk.. Ik ben benieuwd.. Gelukkig zit ik in de ziektwewet nu want ik trok het niet meer. @ angela slaap lekker meid!!Rust goed uit hoor!! Ik ga weer even Dexter kijken.. Te verslavend
@ Cupcake, ooh 26 weken schiet toch wel op, ik vond het tot 20 weken erg lang duren en na die 20 weken ging het zo snel. En denk nu het je 2e is dat de tijd helemaal voorbij vliegt. Ooh klinkt allemaal niet echt lekker deze zwangerschap dan met bekkeninstabiliteit en zwangerschapssuiker en jeuk. Kan me voorstellen dat je dan in de ziektewet zit. Ik heb in mijn zwangerschap nooit een kwaaltje gehad. Niet extreem moe, nooit misselijk, nooit harde buiken, nooit voorweeen, maar 8,5 kilo aangekomen, had geen rare eetgewoontes ofzo, ik was gewoon zoals ik altijd was alleen dan met een buik. Was dus echt genieten eigenlijk!! Maar ja ze zeggen dat elke zwangerschap weer anders is maar ik had dus een topzwangerschap!
Goedemorgen dames, Zo hier is de kleine man lekkker naar het kdv.Ik moet vanmiddag weer werken.Net lekker anderhalfuur met de hond gewandeld.Ik wandel altijd op de dijk (waar de a4 komt).Is zo heerlijk en altijd erg veel honden,dus ik heb nu een uitgevloerden hond in huis.Zo nog even de bedden verschonen,stofzuigen en dweilen,alvast het eten voor vanavond klaar zetten en dan werken en daarna boodschappen doen. Weer een lekker druk dagje dus. @ angela beterschap lekker rustig aan vandaag. @annie spannend dus.Hier ook spannend mijn schoonzusje is vandaag uitgerekend dus kan ook ieder moment bevallen Nou ik kom vanavond wel weer even buurten. Fijne dag iedereeen
@ Angela, beterschap! Lekker onder de dekens blijven vandaag! @ Annie, pfff dan geloof ik best dat de laatste loodjes het zwaarst wegen... Hoop dat het snel gaat beginnen! @cupcake, bah dat klinkt ook als een vervelende zwangerschap... Hier ook geen leuke zwangerschap gehad (zoals ook aan mijn banner te zien is ) Hier vandaag aan het werk, onderweg naar een afspraak.. Altijd handig ZP op de iPhone!
Bedankt, lig ook in bed maar heb het steenkoud...krijg het maar niet warm! Hopen dar het snel beter gaat want dit is niks. En idd handig he ZP via je telefoon...doe ik.nu ook hoor...slapen lukt niet pffff Werkse
Zo klaar met werken.....Kleine ligt op bed en zal zo wel wakker worden. @ angela.....beterschap.....ik ben net beter. @ annie Spannend!!!!!! ik weet dat nog heel goed die laatste dagen.
Je had zeker ook die griep die heerst?! mijn vader is ook ziek thuisgebleven die was ook al zo aan het hoesten, snotteren en gewoon niet lekker en ik heb precies hetzelfde. Ik ben echt nooit ziek kan me niet eens meer heugen wanneer voor het laatst maar ben nu wel even blij dat die kleine bij oma is en hopen dat het dan morgen beter gaat want dan is hij gewoon thuis bij mij. En als mama kan je eigenlijk niet ziek zijn he!!
Nee als mama kan je zeker niet ziek zijn. Ik heb meer buikgriep gehad.....ok fijn, heb het nog een beetje maar het ergste is over gelukkig. Fijn dat de kleine bij je ouders kan zijn, kan je ff bijtanken....dat is wel lekker af en toe.
Ooh buikgriep had mijn vriend dus vorige week...gelukkig heb ik die niet want dat is helemaal vervelend en ik heb al zwakke darmen. Fijn dat het nu over is want dat is niet prettig! Ja af en toe heb je dat echt nodig, kleine even niet om je heen. En meneertje heeft nu de leeftijd dat hij nogal stout, druk en ondeugend kan zijn dus ik heb mijn handen vol aan hem. Maar net als vanochtend word hij wakker had ik hem ff uit zijn bed gehaald en bij mij neergelegd en dan komt hij helemaal tegen me aanliggen en zegt dan "mama ben je nu beter, niet meer ziek?" Dat is dan zo heerlijk. Maar na een minuut kan hij ineens omslaan en weer ondeugend en druk doen in bed. Maar ja is een beetje de leeftijd!
Nee die buikgriep is niet prettig.....maar ja hij is weer zo goed als weg. Ik geloof dat je je handen vol aan hem heb maar hij zit wel in een hele leuke leeftijd. Mijn dochter gaat nu staan een stappen en alles pakken en open maken wat niet mag. Eerst roepen en als ik dan kijk gauw d`r handje weg en al lachend weg kruipen haha erg stout maar wel super leuk.
Ik vond het eerste jaar eerlijk gezegd ook niet zo heel leuk, tuurlijk wel de nieuwe ontwikkelingen maar ik mis die babytijd niet. Ik vind het nu heerlijk om hele gesprekken met mijn zoontje te kunnen voeren en het is zo fijn dat hij alles begrijpt. Moet ook wel zeggen dat hij wel vlot is met praten dus dat scheelt denk ik ook wel. Maar de leeftijd van je dochtertje begint ook heel leuk te worden, dat stappen en dingen pakken en open maken ja dat ken ik wel. Zo'n lekker ondeugend gezicht want ze weten dondersgoed of iets wel of niet mag hoor. En natuurlijk een beetje beginnen met woordjes zeggen...mijn zoontje begon met 15 maanden flink woorden te zeggen en snel daarna al zinnen en nu is hij niet meer te stoppen. haha!! Het is zo leuk om elke keer weer verbaasd te zijn hoeveel je kindje ineens kan zeggen, zal je vast zelf ook wel hebben!
Ik vond de babytijd ook niet zo heel leuk.Maar daarin tegen vindt ik zijn leeftijd nu geweldig.Krijgt echt een eigen mening wat betreft kledingsmaak en kletst de oren van je hoofd. Oke soms iets teveel. Van de week stond ik mij aan te kleden.Mama heb jij een baby in je buik?Ik zo nee waarom vraag je dat.Hij:nou je hebt net zo'n dikke buik als tante .....En bedankt kerel,mama dacht dat het allemaal wel mee viel. Hij helpt nu ook erg graag en dan het liefst met stofzuigen en dweilen.Ook tafel afruimen is een leuke bezigheid volgens hem. Nou ga even rondje met de hond.Kom vanavond wel weer even buurten
Charan, hahahah hoe bijdehand van je zoontje...haha! Mijn zoontje zei juist een keer toen ik me aan het aankleden was..."lekker wijf" dus je begrijpt dat ik hem vastpakte en hem een dikke kus gaf. (stiekem had ik hem een keer ingefluisterd dat mama een lekker wijf is dus toen riep hij dat ineens uit het niets..whaha prachtig toch) Altijd fijn als ze dat soort dingen onthouden. Al onthoud hij ook de verkeerde dingen en floepen er weleens woorden uit zijn mond die ik liever niet hoor maar hij blijft ze zeggen. Grrrrrrr gaat vanzelf wel weer over hoor maar het is af en toe wel vervelend want hij vind het reuze interessant om het dan te blijven zeggen. En is toch lekker dat hij nu wil helpen met opruimen enzo, laat ze maar lekker helpen hoor, scheelt ook weer voor mama
Leuk al die uitspraken van die kleintjes! Ik kan niet wachten tot ze hier gaat kletsen.... Maar ik vind het inderdaad ook steeds leuker worden nu, wandelt nu gezellig mee naar de AH en dan die lach op haar gezicht! En ook met spelen maakt ze nu echt al wat eigen "verhaaltjes" niet verstaanbaar maar ze is dan zo lekker aan het spelen. Hier trouwens nog steeds aan het werk.... moet nog tot 5 maar ben er een beetje klaar mee. Helaas om kwart voor 5 nog een afspraak dus moet wel blijven....
ze worden idd steeds leuker als ze praatjes gaan krijgen maar daar komen we nog wel een keer op terug op een bepaalde leeftijd hahaha. nog 1 dagje werken en dan zit het er weer op voor deze week jippie weekend haha ben nu nog druk advertenties aan het plaatsen dus ben nog wel ff bezig achter de pc
Ja als ik mijn moeder moet geloven ben ik toen ik eenmaal kon praten nooit meer gestopt tot vervelend toe..
dat zei mijn mams ook ik wee nog dat ze heel vaak zei zet die grammafoonplaat eens af je blijft rattelen hahah
Haha, hier heeft ze onlangs bekend af en toe gewoon ja of nee te zeggen zonder altijd echt te luisteren. Ben benieuwd of ik ook zo'n kletskous krijg!
Goedemorgen!! En dat kletsen komt hier ook bekend voor als je mij, mijn moeder en zus bijelkaar zet is het net een kippenhok (zo noemt mijn vriend het altijd) haha! Voel me nog niet lekker maar gelukkig wel wat beter dan gister en ik moet echt boodschappen doen dus duik zo onder de douche met de kleine man dan aankleden en naar het Hof van Spaland. Echt geen zin in maar moet gebeuren! Fijne dag dames
Fijne dag ook! Hier lekker een dagje vrij, al aardig wat in huis gedaan en ga zo de kleine meid maar weer even op bed leggen. Daarna bakje koffie en even op de bank. O ja heb net gewoon een muis(je) gespot in huis!! Ik heb nog nooit een muis in huis gehad maar wie heeft tips voor mij? Heb al twee katten en die zitten constant te loeren maar ik geloof nooit dat die slome harry's die muis kunnen pakken. (heb ook eigenlijk geen zin in een bloederige massa muis in huis...)