Iemand ervaring met de bondolino (das leichte) of de storchenwiege carrier? Zoek een draagzak die geruisloos af kan en dun van stof is aangezien mijn zoon nogal warmbloedig is Twijfel erg tussen deze twee. De zak moet echt lekker dragen want mijn zoon weigert een bed door de reflux. Aangezien mijn dochter pas 21 maanden is en nogal wat aandacht vereist, moet ik veel dragen.
Hier een Storchenwiege. Ideaal. Onze dochter heeft er de eerste maanden echt in gewoond. Ik droeg haar uren achtereen ivm verborgen reflux. Het was de enige manier voor ons beide om rust te krijgen. We gebruiken hem nog steeds veel, lekker wandelen en voor als we de stad in gaan. Aanrader.
Weet niet waar je woont maar als het in de buurt is ben je van harte welkom om hem eens te proberen. PB me dan maar.
Ik ben toevallig ook aan het twijfelen. Vorige week heb ik bij iemand de Bondolino geprobeerd en zij gaf aan dat haar dochtertje het geluid van de klittenband niet prettig vond.
Bij de bondolino maak je het slaapkapje vast met klittenband. Dat is echt oorverdovend lawaai als je dat naast je hoofd/oren open hoort gaan. als je het slaapkapje niet gebruikt kunnen beide dragen geruisloos af. De bondolino heeft hele brede banden, dat zit niet bij iedereen lekker. Ook kun je de breedte niet aanpassen (zitvlak baby) en bij de storchenwiege wel. Maar het is heel persoonlijk, dus ik zou adviseren om ze allebei te passen bij een inloopochtend bijvoorbeeld of via een webshop die verhuurt.
Oeh, goed om te horen! Heb nu een marsupi maar die wil ik dus niet meer gebruiken door het lawaai van het klittenband. Hoop af en toe mijn zoontje er geruisloos uit te halen en in bed te kunnen leggen Maar de bondolino heeft dus ook klittenband? Dan valt die af. Twijfel dan nu tussen de storchenwiege en beco butterfly? Iemand ervaring met die laatste?
Ik heb ze deze week allebei thuis gehad. De Bondolino en de Storchenwiege en het is de Bondolino geworden. De heupband kun je in een andere ruimte af doen dan waar je je kindje te slapen legt. Het slaapkapje vind ik niet persé noodzakelijk. De Bondolino zat mij gewoon beter vooral bij de heupen, dus ik zou ze zeker allemaal proberen voor je beslist.