Tips

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miientje, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miientje

miientje Lid

21 jul 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames :)

Ik ben miientje, en ik ben nieuw hier :) En ik wil heel graag zwanger worden heb al 4 rondes achter de rug maar nog steeds negatief :(

Hebben jullie tips, of wat heeft jullie geholpen om snel zwanger te raken?

Alvast bedankt
    (L)

2. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Hallo Mientje.. Welkom!

Is het je eerste kindje? Gemiddeld duurt het 6 maanden om zwanger te worden!

Misschien zijn ovulatie testen iets? Dan kun je achterhalen wanneer je eisprong is en gerichter sex hebben?!

Succes en hopelijk snel zwanger!

Miss is leuk om in de nod forums te kijken?

3. miientje

miientje Lid

21 jul 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hey Nenp :)

dankjewel! Ja, ik wil voor mijn eerste kindje gaan, Ik heb toevallig gisteren ovulatietesten gekocht, ik hoop dat ze helpen dan dat ik snel zwanger raak en natuurlijk alle andere meiden die bezig zijn :)

Heeft iemand nog andere tips?

4. Amare

Amare Niet meer actief

Volgens mij klopt dit niet, dit is gemiddeld een jaar.

5. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Inderdaad binnen een jaar, dan is de kans 85% ongeveer.
    Ik hou mijn temperatuur bij, let enigzins op gevarieerde voeding en ovulatie tests (en om de dag seks in de vruchtbare periode). Ik weet dat een vriendinnetje van mij klaarkomt nadat haar vent is klaar gekomen omdat je baarmoeder het zaad dan soort van naar binnen zuigt.
    En eventjes blijven liggen zodat niet alles er meteen uit valt!

6. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    #6 Annelke, 21 jul 2015
    Laatst bewerkt: 21 jul 2015
    Spannend allemaal! 4 maand, dan begin je stilletjes aan wat onzeker te worden. ( dat had ik toch) :)

De laatste maand had ik na het vrijen een kussen onder mijn billen gestoken voor minstens een kwartier.

Doe het om de 2 dagen

Ook dronk ik veel gemberthee de maand waarin in zwanger ben geworden omdat dat je lichaam warm houdt en dus ook je baarmoeder

Veel succes!

7. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Is dat lekker?? Ik wist dat niet van gember thee!

8. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Is een tip van de acupunctuur geweest.

Ik heb 2 soorten:
    - als ik tijd heb maar ik zelf gemberthee ( een dikke 5cm afsnijden, meer mag ook, dan snij ik het deel in twee en graveer ik er wat lijntjes in. Heet water erover. Laten trekken gedurende 5 à 10 min.
    - gemberthee met citroen

Ik vind de smaak uiteindelijk wel meevallen. Gember in gerechten eet ik niet graag. Maar de gemberthee valt echt wel mee. T is zeker niet de lekkerste thee.

9. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    van pickwick heb je ook thee met gember in een van die gezondheid thees zoals ontspanning, slaap lekker, weerstand enzo maar welke weet ik ff niet.

ik blijf ook liggen met een kussentje onder mn bips. maar tot heden nog niet geholpen :(

10. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben toen wij bezig waren voor onze eerste ook blijven liggen en inderdaad klaarkomen nadat mijn vriend was klaar gekomen. Ook lette ik op mijn voeding, vriend trouwens ook en slikte ik foliumzuur.

11. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Naast foliumzuur slikken, ovulatietesten gebruiken (deden wij na een maand of 7 geloof ik) en gewoon lekker veel seksen heb ik geen tips voor je. Let it goooo zoals Elza zingt is makkelijker gezegd dan gedaan, maar werkt wel.

Zelf lukte het pas na 2 jaar, terwijl ik bij baby 2 de eerste ronde zwanger was. Er valt dus niets over te zeggen!

12. Princesa

Princesa Lid

19 apr 2015
    70
    0
    0
    Bij mij duurde het 8 rondes voordat ik zwanger werd. Ik moet toegeven dat ik ook hopeloos aan het worden was. Ik had allerlei dingen geprobeerd zoals lang blijven liggen, kussen onder de poep,... De maand dat het raak was had ik eigenlijk niets speciaal gedaan, behalve 1 ding... ''randjes fietsen''! Voor de eerste keer geprobeerd :) Dit wil zeggen dat je als vrouw klaarkomt tijdens of na de zaadlozing van de man... niet ervoor! Dit zou de kans op bevruchting verhogen. Ik weet niet of dit er daadwerkelijk heeft toe bijgedragen dat ik net die maand ben zwanger geworden... maar het zou dus best kunnen! :)

13. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien beetje domme vraag en misschien hebben alleen wij dat wel maar klaar komen na de lozing van ml....hoe? bij ons is het dan toch echt klaar:(...vaak kom ik wel meerdere keren voor hem maar erna maar zelden.

14. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Beste is eerst ML en dan zelf worden de zaadjes naar binnen gezogen.

15. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ja hier ook, door gebruik van speeltjes of jouw/zijn handen? Als hij klaar is is het bij ons inderdaad ook echt klaar

16. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hoe.. nou.. je kan het toch ook zelf doen? ;)

Deel Deze Pagina