Schiet mij maar lek :-(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Beebiewens, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Ervaren tuurders gezocht!

Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus en ben sinds dag 13 ah ovutesten.

Dit is mijn eerste cyclus zonder Nuvaring, heb dus nog geen idee wat mijn "normale" cyclus is. Deze ronde klussen we nog veilig, omdat ik eerst 4 weken foliumzuur wilde slikken, en omdat ik inzicht wilde krijgen in m'n cyclus...

Nou, dat laatste schiet dus voor geen meter op :(. Hieronder een foto van mijn ovutesten van dag 17 t.e.m. 22. Dag 17 is er maar ééntje, dag 18 tot 22 zijn er telkens 2 per dag, eentje rond 12u en eentje rond 18u30.

Had mijn LH-gehalte niet allang weer drastischer gedaald moeten zijn :( ? Of gebeurt dit wel vaker? (Ik moet er wel bij vermelden dat dit de sensitive ovutesten zijn van Sensitest, extra gevoelig dus..)

Greetz!

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Volgens mij was dag 19 positief! Bij mij blijven daarna ook altijd streepjes hoor, maar neit meer zo duidelijk.

3. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Dank voor je reactie, Evira (paardengodin vd Grieken,wist je dat :)?) !

Ik dacht idd ook dat 19 de piek was, maar ik vind het zo vreemd dat de streepjes onderhand niet opnieuw net zo licht zijn geworden als vóór dag 19 :(.. Ik begin me zo'n btje af te vragen of m'n eitje wel durft te springen ;).

Nou ja,de tijd zal het leren.. M'n temp was vandaag wel 0,2 hoger dan gemiddeld,als dat aanhoudt zal ik me iets geruster voelen denk ik.. Op naar morgen ;)!

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ziet er inderdaad naar uit dat dag 19 positief was.

Ik heb wel vaker hier gelezen dat de testen van Sensitest niet echt fijn zijn (of gaat dat alleen over de zwangerschapstesten?). Ik gebruikte de dipsticks van Zwanger & Kids. Die werkten bij mij altijd heel erg goed.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.951
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Dag 19 positieve ovutest!
    Dag 21 eisprong!
    Dag 22-23 verhoging in je temp!

Het klopt dus allemaal bij jou :)

6. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Nog bedankt voor alle reacties!! Temperatuursverhoging heeft aangehouden, dus dat is positief. En sinds zaterdag is het streepje op de testen weer veel lichter... Volgende maand toch maar eens gewone (geen extra gevoelige) testen gebruiken en kijken wat dat geeft!

Deel Deze Pagina