Negatieve testen, menstruatie blijft uit.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamalune, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalune

mamalune Lid

26 feb 2013
    13
    0
    1
    Vrouw
    Eindhoven
    Hoi dames,

Vorige week maandag begon alles met pijn in mijn borsten. Ik moest afgelopen maandag ongesteld worden maar ik heb nooit last van mijn borsten wanneer dat moet gebeuren.
    In het weekend stoten ik tegen mijn borst aan en kwam er een straaltje vocht uit. Dit herken ik van mijn vorige zwangerschap en dus maakte ik mij zorgen.

Ik ben afgelopen maandag meteen naar de huisarts geweest en die rade mij aan om een zwangerschapstest te doen, deze uitslag was negatief. Toch was hij er van overtuigd dat ik zwanger ben.

Nu denk ik dat dat niet kan omdat ik deze maand keurig met condoom heb gedaan en enkel een paar minuutjes zonder. Het lijkt me onmogelijk. Maar toch blijft mijn menstruatie uit.

Vanmorgen heb ik weer een test gedaan en weer was deze negatief. Kan ik er nu wel van uit gaan dat ik niet zwanger ben?

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja beetje moeilijk.
    Je zou gewoon een late eisprong kunnen hebben gehad deze maand waardoor je cyclus langer is. Dat zou al veel verklaren.

Mijn borsten hebben me al vaak voor de gek gehouden, maar dat vocht heb ik geen ervaring mee dus daar durf ik niks over te zeggen.

Wil de huisarts niet verder kijken of laat die je nu aanmodderen?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben je regelmatig ongesteld?
    Hoe lang duurden je laatste cyclussen?
    Hoe lang duurde je langste cyclus van het afgelopen half jaar?
    Ben je lang gestopt met de pil (als je die al had geslikt)?

4. mamalune

mamalune Lid

26 feb 2013
    13
    0
    1
    Vrouw
    Eindhoven
    Ik ben normaal regelmatig ongesteld en ben al meer dan een jaar niet aan de pil. Daarom is het zo vreemd.

5. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Die paar minuutjes zonder condoom kunnen er wel voor zorgen dat je zwanger raakt. Voorvocht ;) Verder zou je idd een langere cyclus kunnen hebben dannormaal. Over een weekje of iets nog maar eens testen? Als je dan al niet ongesteld bent geworden.

6. mamalune

mamalune Lid

26 feb 2013
    13
    0
    1
    Vrouw
    Eindhoven
    Ja inderdaad, maar een weekje afwachten dan. Maar het lijkt mij dat vandaag die test wel positief had moeten wezen als ik zwanger ben..

7. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Ik heb hetzelfde heb 1x voor het zingen de kerk uit gedaan, en ben nu 13 dagen overtijd.. Het was 4 dagen voor mijn "menstruatie" dag dat we dat deden maarja tot nu toe geen menstruatie!

Deel Deze Pagina