Lieve Nanette en Nanetteman heel veel sterkte. Wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie, mijn hart huilt met jullie mee.
dank je voor al het medeleven. Ik weet zelf nog even niet hoe ik het een plekje moet geven. Ik heb even een gevecht uit te vechten. We waren bij de vk zo overstuur, dat we niet eens meer weten wast er precies gezegd is. Ik geloof leeg vruchtzakje, vruchtje opgenomen door lichaam.. ik heb geen idee meer. Volgende week moet ik even bellen. Ik hoop wel dat ik dan binnenkort begin te bloeden
Lieve Nanette, veel kracht en wijsheid deze periode, dit is rationeel gewoon niet meer te bevatten wat je meemaakt. Ik zie aan jouw onderschrift dat je gelovig bent, ik hoop dat je daaruit veel kracht mag putten.
Nanette ik heb dit topic helemaal uitgelezen en had echt goede hoop voor jullie tot ik de berichten van gisteren zag. Echt meid dit is zo erg, ik leef heel erg met jullie mee en neem samen de tijd om dit een plaatsje te geven. Dikke knuffel en respect
Ik blijf maar aan je denken.. Na je verhaal van 18 dagen vage streepjes en dan een echo waardoor je 1.5 week bent terug gezet, vind ik het eigenlijk heel vreemd dat de persoon die die echo heeft gemaakt, gezegd heeft dat je vertrouwen mag hebben en dat alles goed zit. Ook het feit dat ze je 2 weken hebben laten rondlopen, voordat je nu gister dit verdrietige nieuws hebt gekregen, vind ik best vreemd. Na een week hadden ze ook al groei (of stilstand) kunnen constateren. Gezien jouw voorgeschiedenis met al 7 miskramen en dan nu de vage testen, had ik een andere benadering wel passender gevonden. Hoe gaat het nu verder, want vanzelf op gang komen gaat het niet lijkt me? Sterkte!
Wat een verdrietig nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte en liefde. Ik hoop dat je het een plekje weet te geven en ik wens je al het goede toe.
Lieve Nanette en Nanetteman. Wat een vreselijk bericht hebben jullie alweer te verwerken. Ik wil jullie dan ook heel erg veel sterkte wensen en de kracht om dit verlies te dragen. Een hele dikke knuffel van mij!
Lief je reactie en dat is wat mijn man ook een beetje voelt. Maar ik ga niet boos zijn, de vk heeft het oprecht bedoeld. Waarschijnlijk hoopte ze net zo hard met mij mee. Niemand kan er ook maar iets aan doen. Hoe nu verder.. Ha ik weet het niet. Ik vel morgen met haar om te overleggen, want het lijkt inderdaad allemaal niet vanzelf te gaan dit keer.dat maakt het ook zo verwarrend allemaal. Aan de andere kant heb ik gisteren een test gedaan en die was zo goed als negatief. Dus hij zal vandaag of morgen wel helemaal negatief zijn. Misschien is even afwachten zo gek nog niet.
even een update. Ik denk dat mijn hoofd alles heeft tegengehouden. Gisteravond begonnen de krampen en vanmorgen begint het bloeden. Het is maar beter zo denk ik.