Ik word er gek van! Vanmiddag een lichte test met kV. Mijn urine was zo helder als water. Vanwege mijn obstipatie ( he bah!) moet ik liters water drinken.. Dus een knaller verwachte ik niet.. Maar hoopte wel op meer inmiddels. Het rare is dat ik het gevoel heb dat het wel goed zit. Ik kan dat nergens op baseren.. Wilde bijna de test niet plaatsen omdat hij gewoon niet past bij het gevoel dat ik heb... Ik heb nog 1 test voor morgen en zo'n plustest en dan stop ik er mee..
Ik zie hem wel heel goed Nette. Waar zou je nu zitten in je cyclus? En binnen hoeveel tijd verschijnt het streepje? Vergelijken is met verschillende testen erg lastig, dus jammer dat je niet nog een KV test hebt. Is deze foto overigens van je test van vanmiddag of van vanmorgen?
Voor morgen is een kV hoor kel.. Daarna nog een plustest als controle Maar natuurlijk mag ik van mijn ha bloedprikken. Als ik nu bel kan dat morgen. Maarrrrrrrrr ik wilde eigenlijk pas bellen bij een mooie test. Ik zit nu 1 dag na nod
Spannend, mijn duimen draaien overuren. Het moet en zal toch een keer! Dat kan ik me ook wel weer voorstellen ja...
Ik zie hem wel hoor! Maar hij is idd niet veel donkerder! Misschien ook omdat er nog niet zoveel tijd tussen zat?? Ik hoop dat hij morgen iets duidelijker is.. Ik duim voor je! Spannend hoor