Sorry.. Weer een lange dag! Bijna geen streep ( zal jullie mijn blunder verhaal besparen.. Maar de kern is dat tijdens het plassen het bakje in de pot viel.. Moest ik de rest ophouden.. Vissen... Omspoelen.. Enz) Maar goed dat staat los van het resultaat.. Dat is niet goed! Dus ik laat het los! Mocht ik zondag niet ongesteld zijn test ik nog eens.. Maar het is klaar.. Hiermee schiet ik ook niks op!
He verdikkie ik had zo gehoopt op een heel positief bericht. Maar die test kun je dan toch helemaal niet beoordelen meis?
nee het bakje waarin ik de urine opving. De test was verder niet gevallen.. Hooguit het bakje niet goed schoon Hier ook nog een foto van de test.. Ik krijg het streepje niet goed op de foto.. Als je goed kijkt zie je wel een roze vlek links van de t.. De vloeistof lijkt niet goed doorgelopen.. Maar het zegt denk ik wel genoeg hoor.. Maar ik ben heel rustig.. Ik laat het echt los nu
Wat balen zeg!! Ik had het je zo gegund!!! Op de foto zie ik helaas ook niets!!! Hopelijk heb je toch snel goed nieuws te melden....
Hey knuffel.. Same old hey Nee nog niet ongesteld. Zal deze week weer eens kijken. Ben heel relaxed dit keer.. Ergens heb ik in mijn hartje rust gekregen Wel het gevoel dat ik zwanger ben.. Maar ja.. Eerst maar eens een duidelijke test toch.. We zien wel..
hey nanette als je nu zou testen zou je toch echt een donkere streep verwachten, wat raar dat je ook nog niet menstrueert blijf nog steeds voor je duimen meis
Yup... Dus ik hoop op een echt positieve test. Ga geen kV doen, heb een beetje het idee dat die bij mij standaard streepjes geven.. Zie momenteel veel van mijn soort streepjes op het forum die niet op een zwangerschap wijzen.
Nou weet je.. De test van vandaag was weer zoals die andere.. Ik wacht gewoon de cyclus wel af. Van al die testen word ik toch niet meer of minder zwanger. Ik zie gewoon alle testen tot nu toe als negatief. In het beste geval wordt ik ook over een week of 2 niet ongesteld en ben ik zwanger. In het slechte geval word ik over 2 weken niet ongesteld en moet ik naar de gyn. Alles daartussen is ook niet onoverkomelijk
maar als je denkt over 2 weken ongesteld te worden reageren ze dan niet op je eisprong ipv op een zwangerschap