owwwwwww ik ben zo hyper! Die test van gisteren zat mij niet lekker.. de test paste nml niet goed in de casette en ik moest hem na het doorlopen rechtleggen.. (hij was te breed oid) Toen dacht ik.. Morgenochtendd.. nog zo'n test en ik moet het zo laten en normaal gaan doen.. Maar mijn test vanmorgen is stukken duidelijker! Nu durf ik een verloskundige te bellen om te gaan kijken of het goed zit.. Ik zeg niet dat het goed zit he Maar voor mij is de test nu duidelijk genoeg om een vervolgstap te gaan nemen..
Jaaaa!!! wat fijn dat je gevoel dan toch bevestigd wordt! Nu hopelijk snel een mooie echo. ik duim nog ff door.
Wat fijn voor je zeg, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een prachtig kindje gaan krijgen. Mooie maand trouwens, zowel jij als rogijuli hebben meer dan genoeg mee gemaakt en nu zijn jullie tegelijk zwanger.
nou ik heb de verloskundige gebeld. Als je kijkt naar hoe lang ik overtijd ben zou ik tegen de 7 weken aan moeten zitten. De verloskundige zegt dat ik vanmiddag gelijk even mag kijken. Dus zo rond 4 uur kan ik er terecht.
Heel veel succes vanmiddag! Hoop dat je een mooie intacte zwangerschap ziet (of er nu wel of nog geen kloppend hartje te zien is).
Succes vanmiddag! Als ik van pagina 1 tot nu kijk dan heb je dus eigenlijk al 18 dagen hetzelfde streepje... Dat is wel gek of niet? Ben benieuwd of de verloskundige daar chocola van kan maken!
Hoop ook op positieve duidelijkheid. Lees: een goede beginnende zwangerschap! En niet dat het wat anders is (cyste ofzo). Veel succes als je dit nog leest!