Ik zie het nu duidelijk door je uitleg. Je zit een wat grote donkere ronde vlek (de baarmoeder) met aan de randen een beetje felwit. Met in het midden zo ongeveer dat peultjevormpje.
Dit heeft de kV mij verteld.. Dus ik kies even dat te geloven. Ze heeft uitgelegd hoe de baarmoeder op de echo te zien is. Wat de uitgang is enz.. Denk dat ze dat niet zou vertellen als het niet zo is toch?
Snap ik meid, maar dit lijkt mij meer een echo van rond de 4 weken ipv de 5 Over 2 weken zal je vast een kloppend hartje gaan zien
Wil je nu zeggen dat Nanette het verkeerd ziet? Ze hebben toch echt gezegd dat ze zwanger is. En bij 5 weken zie je nog niet zoveel trouwens. Of bedoel je het anders? Wel vind ik het een beetje vreemd dat ze al 18 dagen een licht streepje test, terwijl ze dus nog maar 5 weken is. Hoop en duim dus maar dat alles goed is en blijft gaan.
Ik zeg absoluut niet dat Nanette het fout zegt! Ik zeg ook niet dat ze niet zwanger is... want dat is ze zeker weten. Ik zeg alleen dat op een echo van 5 weken bijna altijd al een zwarte ronde vruchtzak te zien is, met soms een vrucht er in. Bij een echo van ca 4 weken zie je verdikt slijmvlies zoals ik dat zie op bovenstaande echo. Maar zoals Pipo ook al zei, wij zien een echo met stilstaand beeld en waren zeker niet bij de bewegende echo
Dat blijf ik ook gek vinden hoor.. Dat maakt mij ook nog wat angstig.. Maar we wachten af ( ik durf zelfs niet zo goed een banner te maken )
Gewoon doen!! Voor nu ben je zwanger Ik heb het ook maar gedaan en dacht dat ik het lot hiermee tarte (gisterenavond buikpijn) maar streep vandaag was weer mooi. We zijn zwanger tot het integendeel bewezen is toch
Gefeliciteerd Nanette, als je even in mijn profiel bij echo foto's kijkt zie je een ingezoomde foto van 5+5, lijkt op die van jou. Ik duim voor jullie dat alles goed gaat!
Ja maar die van mij is ingezoomd, die van jou niet. Dus gewoon proberen te gaan genieten en nogmaals ik duim voor jullie..
Gefeliciteerd met de goede echo! Ik duim dan jullie over 2 weken een mooi kloppend hartje zullen zien
Ik denk het vruchtzakje wel te zien. De vorm vind ik op een boontje lijken. Ik heb even vergeleken met andere echo's van 5 weken oud vruchtzakje. Vind wel dat de kwaliteit van het beeld niet zo scherp is. Misschien dat daardoor het vruchtzakje minder scherp/donker te zien is. Je ziet inderdaad wel een mooie witte rand er omheen. Probeer te genieten meid en de rust erin te vinden dat je zwanger bent.