Lief van je! Wij wachten gewoon af hoor! Ik merk dat een hop mensen denken dat die witte rand de baarmoeder is, maar dat is niet zo. De hele echo is de baarmoeder. De witte boon is dus het slechte beeld van de zwangerschap. Maar goed.. Maakt ook niet uit. 12 juni weten we meer
Gewoon lekker genieten meid! Het is een mooie echo en duidelijk te zien dat er sprake is van een zwangerschap. Hier laatst ook een echo gehad, ook alleen zo'n vruchtzakje te zien en bij bepaalde beweging was er licht een ring in te zien. Idd jouw foto is slecht kwaliteit maar dat maakt jou er niet minder zwanger om! Ik ga duimen voor een plakbeeb meid!!
Wauw Nanette, wat bijzonder deze zwangerschap als ik je verhaal en onderschrift zo lees. Van harte meid! Kan me voorstellen dat het heel erg spannend voor jullie is. Ik hoop en bidt voor een goede zwangerschap!
Wat spannend!! (ik lees elke keer wel mee hoor ) Ik bid dat alles goed mag gaan meid! Hoe voel je je?
Ja eigenlijk wel goed.. Redelijk rustig steeds. En af en toe gespannen. Het voelt goed.. Maar dan opeens ben ik bang dat ik mij alles inbeeld. Dan word ik ,s ochtends wakker en denk ik dat het niet waar kan zijn omdat ik nooit zwanger blijf. De waarde van mijn Tsh is heel erg goed.. En dat is bizar, want met hashimoto is dat niet zo. Kwaaltjes zijn lekker aanwezig, maar niet heftig. Alleen mijn darmen! WoW...
Wel zoveel vertrouwen dat ik gisteren vast dit shirt heb gemaakt. Als vrijdag het ❤️ Klopt krijgt mijn dochter die
Knap hoor, die positiviteit!!! En fijn dat je er zoveel vertrouwen in durft/probeert te hebben. Ik duim op vrijdag dat je een kloppend hartje mag zien!!!
Aangezien ik vrijdag op vakantie ga zal ik je echo update niet gelijk kunnen lezen. Ik wil je alvast superveel succes wensen en hopelijk zien jullie een mooi kloppend hartje zodat het shirt gedragen kan gaan worden