Iemand ervaring met ovulatietesten van Kruidvat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marlee16, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Hallo allemaal!

na een miskraam met 5 weken is mijn menstruatie na 4 weken weer op gang gekomen:D:D:D Yeah! ( nog nooit zo blij met een menstruatie!) En nu bijna voorbij! Dus we mogen weer!!!:D:D:D:D Nu zijn er bijna 6 maanden voorbij sinds we zijn begonnen voor ons tweede kindje. Ik ben vorige keer zwanger geworden (mk) met een app die volgens mij wel erg goed werkt. Maar gezien mijn leeftijd (38) wil ik nu alles aangrijpen om snel zwanger te kunnen en mogen worden. Dus ik wil gaan ovulatietesten!! :(Ik heb nog nooit een ovulatietest gebruikt!:(:(:( nu zag ik betaalbare bij de kruidvat liggen. Iemand hier ervaring mee of een betere tip????

Liefs!!

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik had hele goedkoper besteld op eBay, werken prima!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Met KV testte ik positief terwijl er überhaupt geen activiteit in mijn eierstokken was :cool: Ondingen dus!

4. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Ik heb de ovulatietesten van zwanger en Kids gebruikt. Dipsticks die niet zo duur zijn en dan kan je er meteen de wondfo testen bij bestellen! Ter controle cb digital gedaan en temperaturen....

Deel Deze Pagina