Schietpartij Duitsland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lovelymom85, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat weet ik wel maar dit is nog maar het begin en zal alleen maar erger worden.
    Er zijn gewoon teveel rotte appels en die winnen het uiteindelijk.

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Misschien zijn die 'rotte appels' boos?

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Daar geloof ik dan weer niet in. Ja, ze richten heel veel schade aan en het is echt verschrikkelijk, maar persoonlijk kies ik er voor om te blijven geloven in de goedheid van de mens. Want ja, nog steeds zijn er volgens mij meer goede mensen dan "rotte appels".

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Iedereen is weleens boos dus...

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat weet ik eerlijk gezegd niet zo zeker en vooral als ze zich nogeens helemaal verliezen in een geloof waarbij altijd een ander de schuldige is en ze er in hun eigen krankzinnige denkwijze niets aan kunnen doen.
    Die mensen zijn gewoon ronduit gevaarlijk en daar zijn er heel veel van.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

De resultaten van het geloven in de goedheid van de mens beginnen nu stilaan zichtbaar te worden.

8. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Je reactie's komen op mij over....als of je mijn reacties niet goed begrijpt.
    En je "neemt een loopje" met de manier van helpen van de ouders en jongeren.
    Bijboorbaad al helpen, geen eigen verantwoordelijkheid hoeven nemen, ze leren dat alles toch wel voor ze gedaan wordt, dat ze er met naar kunnen gooien, omdat er toch wel een team voor ze klaar staat...... Sinds wanneer bestaat helpen uit bovenstaande opmerkingen en aannames?
    Bij helpen draait het juist om iemand handvatten geven om anders en beter te doen... proberen te stimuleren om anders en beter te doen. Zodat iemand zelf verder kan. Zelf zijn/ haar zaken kan regelen.
    Wat in een paar gevallen zal helpen en in een paar gevallen niet.
    Veel van ons hier op dit forum weten(lijkt mij) wel hoeveel effect je opvoeding op je kinderen heeft. Hoe de ontwikkeling van de hersenen ongeveer verloopt en wat je dus wel of nog niet van een kind met een bepaalde leeftijd kan verwachten. Met 18 jaar zijn de hersenen nog niet klaar met ontwikkelen en missen bepaalde verbindingen nog, waardoor bijv een bepaald inzicht nog mist.

Ik heb het over jongeren die van huis uit niet gestimuleerd worden. Die ouders hebben die ze niet/niet goed opvoeden, die geen interesse in hun kind en hun toekomst hebben.....
    Je bent niet pas een jongere als je 17/18 ben hé?!

Weet niet wat ik op de rest van je reactie over je allergie moet schrijven....aangezien het niets te maken heeft met mijn reacties.

9. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik weet niet of het klopt. Maar mij is verteld dat veel van de boeren naar Nederland zijn gekomen en dat zij minder modern zijn als vele Turken uit de stad.
    Nog maals geen idee of dit ook werkelijk zo is.

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Hier ben ik het dan weer wel mee eens. En zo mogen zo ook nog even flink met de bezem door alle bijstand "afhankelijke".

Je hoeft je in Nederland niet echt te integreren.....belachelijk natuurlijk!

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Strenger zijn. Op welke manier? De uitzonderingen zijn genoeg toch?

Zaventem.,Parijs. . En in 1,5 week tijd: , schietpartij Duitsland, bijl incident Duitsland, bomaanslag Duitsland, machete incident Duitsland.

Als dat al uitzonderingen zijn. Ken je nagaan wat er nog meer gebeurd dan.

Weet je. Als hier in NL uit de cijfers blijkt dat er mensen zijn die zich niet aan de regels houden mbt bijvoorbeeld regels in de zorg, met uitkeringen of belastingen., dan wordt het voor IEDEREEN veranders en lijden de goede mensen ook onder de slechte mensen. Dat is met ALLES zo hier in NL.

Behalve met dit soort dingen. Waarbij 1000en mensen omkomen maar er veranderd gewoon helemaal geen ene reet? Want er zijn ook nog mensen die het wel goed bedoelen?

Say what.

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Anouk2005,
    Really???
    Sjonge jonge wat een bekrompen en domme opmerkingen zeg!
    Je mag niets zeggen over de vluchtelingen en de aanslagen, want dan ben je racistisch? Als je racistische opmerkingen er over maakt wel ja!

Iedereen is wel eens boos? Is jouw familie slachtoffer van een oorlog, van bombardementen van landen waarvan je dacht dat ze zouden komen helpen? Van een oorlog waar je uiteindelijk beter van zou moeten worden, maar er nu niets anders dan meer onrust meer onveiligheid is. Je land die nog meer in puin ligt dan voordat de rest van de wereld zich er "goed bedoeld" mee ging bemoeien.
    Jij praat nu al zeer negatief en met je vingertje wijzend en jou is niets van dit alles overkomen(ga ik even vanuit, sorry als ik het fout heb).

Volgens mij ben jij vrij selectief in wat je opslaat wat daders van aanslagen betreft! De meeste aanslagen in Europa worden gepleegd door mensen geboren in Europa! Niet door vluchtelingen.
    Heb jij enig idee hoeveel vluchtelingen er nu in Europa zijn? En hoeveel aanslagen zijn er door vluchtelingen gepleegd? Precies....je praat dus echt onzin!

Waar vluchten de meeste vluchtelingen voor? Precies...de bommen van IS en de bommen van alle landen die zich daar bezig houden met de boel "onder controle" te krijgen.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    #133 suus1983, 25 jul 2016
    Laatst bewerkt: 25 jul 2016
    Ik zeg toch niet dat er niks dient te gebeuren? Maar alle vluchtelingen de schuld geven is net zo stom als zeggen dat alle Duitsers fout waren.

En Zaventhem/Parijs/Duitsland? Waren dat allemaal vluchtelingen? Dacht het niet hoor. Of staan nakomelingen van gastarbeiders volgens jou gelijk aan vluchtelingen?

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Hoezo? Denk je dat het 500 jaar geleden beter was dan nu? Of 200? Of 100? Nee hoor. Wanneer is het precies vrede geweest in de wereld dan? Maar dat wil nog niet zeggen dat het de mens in het algemeen niet goed is. Wél egoïstisch, maar dat lijkt mij normaal.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ben het met je eens.

Over aanslagen door vluchtelingen en vluchtelingen die zich niet aanpassen, ik snap het ergens wel. Als je uit de oorlog komt, jaren in angst hebt geleefd, je huis verwoest is, familie omgekomen is, dan vind ik het niet heel gek dat niet iedereen dan de kracht heeft om verder te komen en dat er mensen doordraaien. Wij hebben zo makkelijk praten in ons land zonder oorlog. Wij hadden 15 jaar geleden een buurjongetje uit Afghanistan, hij was een jaar of 8. Hadden een prima leven daar, jongen was ook normaal, totdat het oorlog werd en de jongen vanuit de kast zag hoe zijn opa en oma vermoord werden. Sindsdien heeft hij niet meer gepraat en begon hij vreemd gedrag te vertonen, hij leek wel verstandelijk beperkt. En dit is nog maar 1 voorbeeld. Kan je voorstellen wat voor bagage andere vluchtelingen hebben.

En het liefst zou ik de rotte IS appels ook niet binnen willen halen, maar hoe zou je het zelf vinden als je vluchteling bent en niemand je wil hebben, omdat er een aantal Nederlanders is die andere plannen heeft? Dat is toch vreselijk?

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Ja, dat laatste dus. Mijn dochtertje heeft nu 2 Syrische vriendinnetjes, ze zijn hier net 3 maanden en proberen Nederlands te leren. Die mensen hebben echt niet alles opgegeven om in een wildvreemd land met hun 3 kinderen helemaal opnieuw te moeten beginnen voor de lol ofzo.. Dus laat de goede mensen én de kleine kinderen maar verrekken omdat een aantal het verpest.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee. Dat zeg ik niet. Was ook geen aanval naar jou maar wat moet er volgens jou dan gebeuren om dit te stoppen?

Er zijn zat verknipte gasten. Kijk naar Tristan van der Vlis jaren geleden. Toen zijn de regels mbt wapenvergunningen etc allemaal aangepast.

Nu er zoveel terreur is, wat wordt er ondernomen? Meer politie en krijgsmacht. Daar los je het alleen niet mee op.

Je kan niet ontkennen dat het terreur alleen maar erger is geworden het afgelopen jaar.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik begeijp je gedachtegang en ik zou willen dat het zo gemakkelijk zou gaan. De echte vluchtelingen helpen en een beter leven geven. Alleen is dit bijna onmogelijk.
    Die ellende waar zij voor vluchten halen we ook het land in waardoor hetv luchten eigenlijk geen nut heeft. Wij verspreiden de ellende alleen maar.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Nee, doe ik ook zeker niet, vind het verschrikkelijk en vraag mij echt af in wat voor wereld onze kinderen op moeten groeien. Wat er moet gebeuren? Ik heb geen idee, dat er wat moet gebeuren, dat staat buiten kijf. Ik vraag mij alleen wel af of het uberhaupt nog wel tegen te houden is.

En dat bedoelde ik ook met strenger zijn, alles kan en mag hier.

20. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

In mijn ogen waren het mensen die er schijnbaar zo mee bezig waren dat het Westen de schuld is van alles. En die roep hoor ik momenteel heel vaak..

Deel Deze Pagina