Wat een vreselijk verhaal over Bas Muijs, poging tot doodslag, beschoten met een spijkerpistool... Snapt iemand wie de exvriendin is? Hij is toch al jaren samen met die arts Sabine waar hij 3 kinderen mee heefr?
Ten eerste staat je topic verkeerd. ten tweede als je life of Yvonnen volgt zal je lezen dat dit geen zuivere koffie was.. ook van Bas zijn kant uit niet.
Ik zou vanavond ff naar boulevard kijken. Dan heb je vast een hoop extra gossip erbij. Die zoeken het wel voor je uit.
Geen zuivere koffie vanuit Bas z’n kant of niet, het geeft een ander toch nog geen recht om zoiets terug te doen?!?!!!??
Nee, maar het had wel iets te maken met misbruik bij een meisje geloof ik, en haar nieuwe vriend heeft hem dus aangepakt, zoiets hoor, weet het precieze verhaal niet helemaal, heb het allemaal niet heel erg gevolgd, maar hij is niet zomaar mishandeld.
Ik volg helemaal geen roddelkanaal oid. Maar als het gaat om iets wat verteld is dan is het wel een grijs gebied. En ergens zou het ook heel stom zijn om social media over te gaan als mensen zich uiteindelijk zouden kunnen vinden in de reden om iemand te martelen. Maarja... we leven niet voor niks in een rechtstaat. Niet dat dat betekend dat alles rechtvaardig is.... Niemand wordt denk ik echt zomaar mishandeld. Of er nou een reden voor is bij degene die aangevallen is of degene die aanvalt.
Als ik dit artikel mag geloven, is het dus z’n ex-vrouw die zegt misbruikt te zijn door hem (maar ze heeft nooit aangifte gedaan of wat dan ook) en is het haar huidige partner die de aanval op Bas pleegde: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5410056/bas-muijs-ex-vriendin-justitie-vervolgen