"De politie meldt dat je op dit moment beter niet je kinderen op kunt halen van school of het kinderdagverblijf". Misschien handig om contact met de school op te nemen voor de ouders die te horen hadden gekregen dat ze hun kinderen op moeten halen.
School gebeld. Ze hebben het inderdaad gehoord maar er zijn al veel ouders die hun kinderen op dit moment ophalen. Ze houden hun eigen advies aan
Dat is wel heel erg eigenwijs en koppig van de school. Ik snap echt dat je het allerliefst je kind ophaalt. Maar als de politie dat adviseerde....
@Pluk11 Op de tiggelaarlaan waar 2 mensen zijn aangehouden. Daar was de andere inval. Op de NOS zeiden ze dit. Weet niet hoe je de straat precies schrijft.
Ik vind dat wel suf van een school dat ze het advies van e politie niet opvolgen. Die doe dan natuurlijk wel met een reden. Maar ik snap ouders ook wel. Je wil je kind het liefste bij je hebben dan. Woon aan de andere kant van het land maar krijg er echt de kriebels van.
Wat een nachtmerrie is dit, je zal toch maar net in die tram zitten, wat moet je dan een angst ervaren, zo triest dit.
Ik heb een mail van school dat zij bericht hebben gehad van de politie dat de kinderen opgehaald mogen worden.
Dat is fijn. Kan me voorstellen dat het prettig is je kinderen bij je te hebben. Pff hopelijk hebben ze iedereen opgepakt en zijn er geen zware gewonden of doden.