Ik ben momenteel de sint intocht aan het opnemen. Ons zoontje van 1 snapt het toch nog niet en hij ligt nu lekker te slapen. Ik ben er helemaal raar van. Ik vind het best beangstigend worden.
De gedachte is er wel, maar goed het zal hopelijk gewoon mee vallen en een feestje zijn voor de kinderen..
Ik wel, want die gasten zijn compleet gestoord. Gratis op tv Want die kinderen zijn nu kind, maar iver een aantal jaar een bedreiging voor islam
Maar kinderen zijn nog 'schoon' qua geweten en daden. En ondanks dat doden op zich al 1 van de grootste zondes is is dit nog een stap verder. De plekken van gisteren en destijds die supermarkt en Charlie hebdo waren ook niet zomaar gekozen.
Door dat gezeik over zwarte pieten zie ik nog wel iets gebeuren. Niet in dit formaat of deze trant maar wel van die debielen die het hele feest verzieken met hun imbeciele gebeuren mbt zwarte piet.
Explosions and shooting heard in Paris suburb amid reports police cars and a helicopter are chasing three suspects | Daily Mail Online Dit is te lezen op een engelse website (wel een sensatie nieuws website, maar klinkt toch wel heel ernstig)