Schietpartijen Parijs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door xElles, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

    Amare Niet meer actief

    Dit kun je geen sarcasme meer noemen.
     
  2. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Your NOT helping ;) nee hoor ik begrijp je en het is een schijnveiligheid die je creëert voor jezelf. Maar dit alles maakt mij zo bang. Mijn gevoelens en mijn hersenen werken nu op het moment niet samen zeg maar. Mijn gevoel zegt sluiten die grenzen en alles controleren en laat die Geert Wilders het maar opknappen alles voor mijn kinderen want ik ben doodsbang dat hen iets overkomt, maar mijn verstand zegt "dat gaat niet we moeten dit anders oplossen maar hoe?? Wat kunnen we doen zodat we buiten schot blijven en mijn kinderen veilig zijn. Zwitserland was in WO2 ook neutraal dat wil ik nu ook, ik wil neutraal zijn ik wil dat Nederland neutraal is en dat we veilig kunnen zijn. (Is het een beetje te volgen wat ik bedoel schrijf nu uit gevoel en dat maakt het soms niet makkelijker leesbaar)
     
  3. Teddy26

    Teddy26 Niet meer actief

    Pff nu weer nieuws over Hannover. Ergens wil ik het gewoon niet lezen en horen, maar toch heb ik de drang om mezelf een beetje 'voor te bereiden' qua informatie. En het negeren vind ik ook weer niet oké, want het voelt alsof ik dan de slachtoffers negeer. Heel dubbel, maar ik word echt bang van al dat nieuws.
    Hoe verrot is de wereld toch :( ik heb nooit echt de angst gehad dat het hier ook kon gebeuren, maar ik ben er niet zo zeker meer van.
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.841
    32.724
    113
    Hier hetzelfde, liep vandag op utrecht centraal en hing een wat gespannen sfeer, zag ook best veel politie, niet fijn.
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Toch concrete aanwijzingen voor een bomaanslag dus
     
  6. Teddy26

    Teddy26 Niet meer actief

    Ja. En wat komt er nog allemaal? Heb niet de illusie dat het bij deze 2 steden blijft.
     
  7. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ga me niet mengen in een discussie over IS en de rest van de wereld.

    Ik ben al dagen mijn kinderen aan het proberen uit te leggen waarom dit gebeurt in ons land en ik heb daar geen antwoord op...
    Mijn oudste dochter slaapt al nachten niet, de middelste is alleen maar aan het tekenen en schrijven en steeds met een "goede" afloop.
    En ik, ik overleef ik hou me groot,troost en blijf positief. Ik weiger me over te geven aan angst,haat en wat dan ook.
    Maar dat is moeilijk als er overal militairen lopen, schoolreisjes niet door gaan kennissen verhalen vertellen over vermiste mensen, kinderen die bij het concert waren.

    Ik concentreer me op de toekomst en blijf mijn kinderen vertellen dat wij hier veilig zijn en dat ooit de wereld weer rustig en vredig is. Een sprookje? Misschien wel...
     
  8. Islah

    Islah Niet meer actief

    Tja, dat is nou weer mijn grote angst, dat die aan de macht komt (na angst voor terreur e.d) omdat mensen zoals ik en mijn gezin dan voor terroristen zullen worden aangezien. Gebeurt nu al regelmatig maar dan zal het nog erger worden.
     
  9. Miles

    Miles Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Misschien schrijft ze er wel een blog over..
     
  10. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat dan tuc, schakelde te laat in.
     
  11. fanona

    fanona Bekend lid

    9 dec 2014
    892
    336
    63
    In Antwerpen is het ook gespannen. Let meer op in mijn omgeving, een ietwat volle bus laat ik maar rijden en wacht op de volgende en probeer echt iedereen in de gaten te houden. Moest vandaag in ziekenhuis zijn en wilde er toch echt zo snel mogelijk weg.
    Kinderen hebben gelukkig niet veel mee gekregen op school, ze hebben wel met de oudsten minuut stilte gehouden en uitgelegd dat er iets ergs gebeurd is, maar niet uitgebreid.
     
  12. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.838
    779
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik denk eerder dat ze verdwijnt, Joyce heeft wel vaker onzin verhalen verkondigd. Nu is ze d'r imago kwijt dus ja
     
  13. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Precies en ik wil die angst niet krijgen voor mensen waarbij het helemaal niet nodig is! Ik wil niet over mijn schouder hoeven kijken en bang zijn voor d mensen om mij heen. Ik wil gewoon vrij kunnen leven. En mensen zien hoe ze zijn zonder vooroordelen die ons nu toch opgedrongen worden mede door GW maar ook door de IS want als ik naar de foto'S kijk van de daders denk ik alleen maar ze zien er zo normaal uit, niet eng, je ziet het niet aan ze! Ik zou bij wijze van nog netjes gegroet hebben als ik ze bij de bushalte had gezien! Het staat niet op hun voorhoofd dat ze van IS zijn zeg maar en daardoor bekijk ik nu dingen anders en dat wil ik niet!
     
  14. Pink Peony

    Pink Peony Niet meer actief

    Moet dit nou?
     
  15. Niekepiek

    Niekepiek Niet meer actief

    Ik moest ff bijlezen hoor, jeetje:D. Wat een schandalige blog, ik vind het dan wel weer hilarisch dat het ook op Facebook verspreidt wordt, zal ze nu pas echt de schrik van d'r leven hebben gehad. ;)
     
  16. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ze hebben niet gezegd wat die aanwijzingen waren...maar dat ze concrete aanwijzingen hebben gevonden dat er een plan was om in hannover een aanslag te plegen.. daarop meteen het stadion en een concertzaal ontruimd.
     
  17. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.838
    779
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ja blijkbaar
     
  18. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Vind de Blog dom,lomp en nu is ze famous
     
  19. fanona

    fanona Bekend lid

    9 dec 2014
    892
    336
    63
    Van het nieuws uit Engeland word je ook niet bepaald blij. Gisteren nog een vrouw met kiderwagen die voor rode stoplicht stond de weg op geduwd, gelukkig konden auto's haar net ontwijken. Ook eentje in de metro geduwd, met de bedoeling om haar op de rails te laten vallen net toen de trein aankwam. Moslims worden daar dan ook gevraagd om op hun hoede te zijn voor zulke lafaards.
    Met mensen als Wilders aan de macht zullen dat soort incidenten ook hier alleen maar toenemen.
     
  20. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik heb altijd al een hekel aan de jocey gehad, wat een l*l verhalen kan ze ophangen, maar men o men dit gaat echt veel en veels te ver. Deze dame heeft echt hulp nodig.

    ik heb een hoop gelezen, laat me buiten de meeste meningen, zit niet diep genoeg in de matierie. Ik vind al die doden verschrikkelijk, waar dan ook.
     

Deel Deze Pagina