Schietpartijen Parijs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door xElles, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ben helemaan ontdaan. Verschrikkelijk al die arme mensen :(

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Laat ik trouwens even verduidelijken, ik bedoel niet dat Europa geen vluchtelingen meer moet toelaten, integendeel zelfs. In al deze ellende en terreur moeten we nog wel humanitair blijven en de ECHTE politieke vluchteling met een warm hart opnemen. Wellicht moet er wel veel strenger en rigoreuzer gecontroleerd worden bij diegenen die een bepaald 'risico profiel' hebben. Dit geldt overigens ook voor die groeperingen die al in NL zijn, wellicht is Europa daar nog veel te laks in. Meer infiltranten in de moskeeën ook, dit schijnen echte broedplaatsen te zijn voor dit soort duivelse aanslagen. :x

Ik bedoel dus letterlijk de grenzen dichtgooien zoals het vóór Schengen in 1985 was. Passpoort controles aan de grenzen en geen vrij vervoer van mensen en goederen meer. ;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

😱😱 wat verschrikkelijk! Ik word hier mee wakker en weet niet wat ik lees.
    Wat een idioot en achterlijk volk loopt er ook rond.
    Heel veel sterkte voor de nabestaande en de dames hier die daar wonen.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat was de uitkomst van de discussie dan uiteindelijk?

Overigens denk ik dat grenzen dichtgooien ed niet zoveel doet.

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Iedere keer als ik in Disneyland was, dacht ik hier aan. Tijdens de afgelopen kerst liepen er 80.000 bezoekers rond! Ondanks alle patrouilles en speurhonden daar, bleef je er aan denken. Dus ik begrijp deze beslissing van DLP ook heel goed:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,8 KB
      Weergaven:
      54
  6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ik snap dat helemaal van Disneyland. Ik vind het met de landelijke Sinterklaas intocht al eng. Al die kinderen 😔😔

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Pfffff mijn collega is vannacht met de bus vertrokken naar parijs!!
    Hopelijk gaat alles nog goed!

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
  9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik wil iedereen die familie, vrienden en kennissen hebben in Parijs heel veel sterkte toewensen!
    De 6 moeders van school waar ik gisteren al over vertelde proberen vandaag naar huis te komen maar of dat gaat lukken...
    Ze zijn met de Thalys gisteren gekomen.

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk dat dit afgeblazen is en de grenzen zijn ook dicht.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik kan me goed voorstellen dat Euro Disney zijn deuren sluit en daar wil je nu toch ook gewoon niet zijn.

12. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wat verschrikkelijk zeg...

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik hoop het voor haar want een romantisch weekend in parijs kan je nu niet hebben lijkt mij (althans ik niet).

Weet ook niet hoe laat de grenzen zijn dichtgegaan. Ze zou rond 12 uur worden opgepikt en nu zo'n beetje in Parijs aankomen.

14. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Ik vind ook dat het niks met geloof te maken heeft, of ze zijn wel heel ver van Islam. Ze hebben ten eerste onschuldige mensen gedood,en ook Al dood je 1 onschuldige mens, wordt het aanerekend alsof je de hele mensheid vermoordt hebt. Ze hebben zichzelf opgeblazen, dat is samen met het doden van onschuldige mensen, één van de grootste zondes. Weten dan die jongens zo verschrikkelijk weinig van Islam of zijn het gewoon gehersenspoelde mannen die ingezet worden in iemand zijn belang? Want met die aanslagen helpen ze de Islam niet, ze maken het Moslims over de hele wereld moeilijk en schieten er geen bal mee op.
    Zag gisteren nog hoe in Engeland een oude man een vrouw in hoofddoek voor een trein gooide,in de metro, gelukkig was ze niet op de rails gevallen maar kwam met hoofd tegen een wagon aan en viel op de perron. Daar ben ik bang voor, voor alle haat die gezaaid wordt, en al die haat zal alleen maar toenemen.
    Mijn zus wilde vandaag met mijn kinderen naar de optocht, van mij mag ze niet meer gaan, want zij worden scheef aangekeken en voor terrorist uitgemaakt en weet ik veel waartoe haters in staat zullen zijn.

15. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Afschuwelijk. Ik kan het me gewoon niet indenken dat er mensen rondlopen die dit soort aanslagen kunnen plegen en denken dit vanuit een god te moeten doen, echt gestoord. Terecht dat Frankrijk zijn grenzen dichtgooit, ik ben benieuwd of Europa volgt. Begrijpelijk dat Disneyland vandaag gesloten is, dit is zo heftig en angstig. Ik zou voorlopig ook niet naar grote gebeurtenissen, waarbij grote groepen mensen zijn, durven rond te lopen, ik vind het nu al eng om bijvoorbeeld naar Amsterdam te gaan. Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers en hun familie, vreselijk.:(

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Rond 12 uur zijn ze dicht gegaan.
    Wat een ellende allemaal.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Kreeg net een appje ze waren halverwege toen de chauffeur gebeld werd en terug moest van het reisbureau. Ze mochten idd de reis niet voortzetten.
    Ze is nu gelukkig veilig thuis.

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Gelukkig maar dat ze veilig thuis zijn.

19. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Bah,wat een onmenselijke laffe daden.

20. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Mijn collega is gistermiddag naar Parijs vertrokken... Wat een ellende daar zeg.

Deel Deze Pagina