De burgemeester van rotterdam die zou wat 'verkeerds' gezecht op tv... Waardoor er morgen mogelijk op rotterdam wat gaat gebeuren pffff...wie weet hier iets meer van ?
Ik weet wel dat Matthijs van Nieuwkerk De Pijp in Amsterdam heeft vergeleken met het Brusselse Molenbeek Idioot, dat slaat echt nergens op. Dit vind ik over Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam: Aboutaleb loopt risico na ferme uitspraken over IS
Aboutaleb wordt al jarenlang bedreigd hoor, dat is niets nieuws. Mohammed B. had destijds al een dreigbrief voor 'm en daarna is er weinig veranderd (alleen al vanwege het feit dat hij voor een politieke partij in de regering zat en later burgemeester werd is genoeg voor hen omdat dat hem een 'afvallige' maakt).
Inderdaad of ze komen juist met allerlei tegenstrijdige informatie om ze op het verkeerde been te zetten.
Hoor op het RTL nieuws dat de politie 5000 (!) kogels afgevuurd heeft en granaten gegooid heeft. En dan is er 1 iemand dood waar haast niks meer van over is om te identificeren oke
Nee ik denk het niet. Maar ik gun ze eigenlijk niet zo'n makkelijke dood...Laat ze maar lijden. Buiten dat, natuurlijk prima dat ie de pijp uit is..
'Mag' je dan niet in de politiek en/of burgemeester (of iets in doe richting ) zijn? Word je dan gelijk een 'afvallige'? Gewoon nieuwsgierig hoor
Mijn ex heeft dit vandaag van n collega gehoord, die had dat via het nieuws meegekregen. En aangezien mijn ex morgen in rotterdam aan het werk moet, knijpt hij hem nogal en vind het doodeng en kwam dus even melden dat hij gek op de kinderen is enz..mocht hij ze niet meer zien vrijdag ( dan komt hij langs na 3 weken) vandaar..
Zelf ben ik het daar ook niet mee eens, dergelijke inmenging in de politiek dus, maar dat komt door de richting die ik volg (a-politiek). Zover ik weet hebben wij ook altijd als enigen de moslim broederschap weerlegd en geboycot en helaas is daar nooit echt naar geluisterd, maar nu zie je welke vergaande gevolgen het heeft om die gekken macht te geven (zowat alle extremistische groeperingen komen overigens daaruit voort). Uiteraard beschouw ik meneer aboutaleb gewoon moslim, ondanks dat ik het niet eens ben met alles wat hij doet/zegt.
Zoals in het artikel dat ik deelde van het AD door twee deskundigen wordt gezegd: Rotterdam loopt maar weinig kans op zo'n aanslag. - Terreurdeskundige Edwin Bakker denkt niet dat de kans op aanslagen in Rotterdam toeneemt door zijn felle uitspraken - Radicaliseringsexpert Halim el Madkouri denkt evenmin dat Rotterdam nu een doelwit wordt voor internationale jihadisten. Hij wijst erop dat alle grote aanslagen in Europa zijn gepleegd in landen die historische banden hebben met de Arabische wereld. ,,Rotterdam is niet belangrijk genoeg'' AD.nl
Oh oke. Dankjewel voor je uitleg! Verder val ik jou er ook absoluut niet op aan! Ik wilde gewoon weten hoe het zat🙈
Graag gedaan. Nee dat snap ik, wilde alleen uitleggen hoe ik er zelf over denk. Als je een andere moslim erover zou vragen zou je wellicht een ander antwoord kunnen krijgen.
De situatie is hier al zodanig dat er wordt aangeraden niet meer naar de mall te gaan en als je toch naar de stad moest dan geheel of gedeeltelijk gesluierd. Aangezien ik dat persoonlijk vreselijk vind, ga ik gewoon niet meer. Ik koop wel online of ik wacht wel tot as zomer als we weer naar NL gaan. Ik heb tevens een koffer klaar staan. Zodra IS voet over de grens bij Arar zet, zijn we weg. Hopelijk komt het nieg zo ver.
Is nu op NL2 een programma (arena) met een discussie over wat de relatie tussen de islam en is met elkaar temaken hebben. Is best ineteressant.