Schietpartijen Parijs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door xElles, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    De burgemeester van rotterdam die zou wat 'verkeerds' gezecht op tv... Waardoor er morgen mogelijk op rotterdam wat gaat gebeuren pffff...wie weet hier iets meer van ?

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83

geen idee war weet je dat van dan?

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik weet wel dat Matthijs van Nieuwkerk De Pijp in Amsterdam heeft vergeleken met het Brusselse Molenbeek :( Idioot, dat slaat echt nergens op.

Dit vind ik over Aboutaleb, burgemeester van Rotterdam:
    Aboutaleb loopt risico na ferme uitspraken over IS

4. Islah

Islah Niet meer actief

Aboutaleb wordt al jarenlang bedreigd hoor, dat is niets nieuws. Mohammed B. had destijds al een dreigbrief voor 'm en daarna is er weinig veranderd (alleen al vanwege het feit dat hij voor een politieke partij in de regering zat en later burgemeester werd is genoeg voor hen omdat dat hem een 'afvallige' maakt).

5. Islah

Islah Niet meer actief

Inderdaad of ze komen juist met allerlei tegenstrijdige informatie om ze op het verkeerde been te zetten.

6. MamavC

MamavC Niet meer actief

Hoor op het RTL nieuws dat de politie 5000 (!) kogels afgevuurd heeft en granaten gegooid heeft. En dan is er 1 iemand dood waar haast niks meer van over is om te identificeren :) oke

7. mumija

mumija Niet meer actief

Nee ik denk het niet. Maar ik gun ze eigenlijk niet zo'n makkelijke dood...Laat ze maar lijden.
    Buiten dat, natuurlijk prima dat ie de pijp uit is..

8. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

'Mag' je dan niet in de politiek en/of burgemeester (of iets in doe richting ) zijn? Word je dan gelijk een 'afvallige'? Gewoon nieuwsgierig hoor:)

9. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Mijn ex heeft dit vandaag van n collega gehoord, die had dat via het nieuws meegekregen. En aangezien mijn ex morgen in rotterdam aan het werk moet, knijpt hij hem nogal en vind het doodeng en kwam dus even melden dat hij gek op de kinderen is enz..mocht hij ze niet meer zien vrijdag ( dan komt hij langs na 3 weken) vandaar..

10. Islah

Islah Niet meer actief

Zelf ben ik het daar ook niet mee eens, dergelijke inmenging in de politiek dus, maar dat komt door de richting die ik volg (a-politiek). Zover ik weet hebben wij ook altijd als enigen de moslim broederschap weerlegd en geboycot en helaas is daar nooit echt naar geluisterd, maar nu zie je welke vergaande gevolgen het heeft om die gekken macht te geven (zowat alle extremistische groeperingen komen overigens daaruit voort).

Uiteraard beschouw ik meneer aboutaleb gewoon moslim, ondanks dat ik het niet eens ben met alles wat hij doet/zegt.

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Zoals in het artikel dat ik deelde van het AD door twee deskundigen wordt gezegd: Rotterdam loopt maar weinig kans op zo'n aanslag.

- Terreurdeskundige Edwin Bakker denkt niet dat de kans op aanslagen in Rotterdam toeneemt door zijn felle uitspraken
    - Radicaliseringsexpert Halim el Madkouri denkt evenmin dat Rotterdam nu een doelwit wordt voor internationale jihadisten. Hij wijst erop dat alle grote aanslagen in Europa zijn gepleegd in landen die historische banden hebben met de Arabische wereld. ,,Rotterdam is niet belangrijk genoeg''

AD.nl

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oh oke. Dankjewel voor je uitleg!

Verder val ik jou er ook absoluut niet op aan! Ik wilde gewoon weten hoe het zat🙈

13. Islah

Islah Niet meer actief

Graag gedaan. Nee dat snap ik, wilde alleen uitleggen hoe ik er zelf over denk. Als je een andere moslim erover zou vragen zou je wellicht een ander antwoord kunnen krijgen.

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    De situatie is hier al zodanig dat er wordt aangeraden niet meer naar de mall te gaan en als je toch naar de stad moest dan geheel of gedeeltelijk gesluierd. Aangezien ik dat persoonlijk vreselijk vind, ga ik gewoon niet meer. Ik koop wel online of ik wacht wel tot as zomer als we weer naar NL gaan.
    Ik heb tevens een koffer klaar staan. Zodra IS voet over de grens bij Arar zet, zijn we weg. Hopelijk komt het nieg zo ver.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik lees trouwens dat ze de dood van die gast niet bevestigen.

16. Islah

Islah Niet meer actief

Waar lees je dat?

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oa nu.nl

18. mumija

mumija Niet meer actief

Ze zeiden net op het nieuws dat dat nog wel een paar dagen kon duren met die dna - testen.

19. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Is nu op NL2 een programma (arena) met een discussie over wat de relatie tussen de islam en is met elkaar temaken hebben.
    Is best ineteressant.

Deel Deze Pagina