Jeetje, voor mij 2 dorpen verder!! Ik heb er helemaal niks van vernomen (woon ook net aan de andere kant dan aan de weg naar Baflo toe). Vreselijk zeg. Het wordt steeds gekker...en komt steeds dichter bij.
Zo komt het wel steeds dichterbij, jeetje. Ik hoorde trouwens dat het omgekomen meisje 20 is en geen 15.
Ik woon een paar dorpen er van af, maar wel vlakbij de provinciale weg en hoorde gisteravond al een ambu met meerdere politieato's. Ik dacht aan een zwaar autoongeluk en ben ook weer verder gegaan met wat ik bezig was. Gisteravond belde mijn schoonvader dat er een gek liep te schieten in Baflo..............vreselijk dat geloof je toch niet. Vanmorgen hoorde ik het trieste nieuws. Wat een idioot, eerst al een meisje om het leven brengen en dan ook nog een medemens een politieagent in koele bloede 3x door het hoofd schieten, gatver in wat voor wereld leven wij. Je ziet het altijd verder weg, maar het komt zo wel heel dichtbij. Vreselijk voor alle nabestaanden, ben er de hele dag al mee bezig.
Er is nog steeds niet veel bekend. Ik heb gister niets gehoor. Terwijl ons dorp toch de 1e is vanaf de stad richting het noorden.
lees net op rtvnoord dat het meisje een Renske is, die werkzaam was in zeehondencreche pieterburen. Zag net een familiefoto van de doodgekomen agent, vreselijk, tranen in mijn ogen
De politieagent komt uit Godlinze, heeft twee kinderen op het Fivelcollege zitten in de eerste en derde klas. Ook kinderen op onze school zijn helemaal overstuur... Ze komen ook uit Godlinze en kenden de agent allemaal... ik hoorde dat hij beschoten is met zijn eigen wapen en drie keer in zijn hoofd is geschoten Ik dacht eerst gelukkig niks met onze leerlingen te maken maar dan blijkt de agent toch uit de buurt te komen...
De identiteiten van de slachtoffers zijn inmiddels ook officieel bekendgemaakt..Identiteit slachtoffers geweldsdelict bekend | Delfzijl .. Bah bah bah.. vreselijk..
Afschuwelijk...in deze kleine dorpjes verwacht je het niet he, wat natuurlijk naief is! Mijn oprechte deelneneming voor de nabestaanden.
Nee dat kan ik mee voorstellen dat je dat niet mag zeggen. Is ook logisch natuurlijk... Maar vreselijk om je collega zo te verliezen idd. Is hij een beetje kalend of niet? heb net gehoord dat het de oom is van een leerling van mij. en die vrouw, ook erg zeg...
Nee hij is niet kalend wat ik op zijn foto zag. Ik ken hem ook niet persoonlijk maar als het om een collega gaat van welk korps dan ook, hakt het er flink in.
Ja, collega is collega, dat denk ik ook. Echt naar zeg...brrr Dat de verhalen ook zo rap ontstaan en zo onjuist kunnen zijn zeg. Eerst zou het meisje 15 zijn, toen 20 en nu hoorde ik 29 jaar. Lijkt me voor nabestaande afschuwelijk..al dat gegis.