Ik heb gestemd op Len, maar dan zou ik het denk ik met dubbel n doen, dus Lenn. Met Nout heb ik persoonlijk niet zoveel. Thije vind ik wel leuk (had ik overigens nog nooit van gehoord), maar niet super. Datzelfde geldt eigenlijk voor Thijn. Sibren vind ik niet mooi, vooral de klank niet. Tobe vind ik ook wel mooi, maar toch vind ik de klank van Len(n) mooier. Maar daarbij vind ik de achternaam wel belangrijk. Bij een één lettergreep achternaam zou ik geen één lettergreep voornaam doen. Dus daar zou ik ook naar kijken. Maar wat ik me afvraag, ik snap wel dat je het leuk vindt om te weten wat anderen van namen vinden, maar doet het er echt zoveel toe wat 'wij' ervan denken. Ik denk dat als je de namen maar vaak genoeg voor jezelf herhaalt, dat je er uiteindelijk wel uitkomt welke naam het beste bij jullie kindje gaat passen en welke klank je het mooist vindt. Succes in ieder geval met kiezen
ik heb ook geschreven mosa, dat we echt wel doen wat we zelf willen hoor haha. No worries. Maar ik vraag me gewoon af hoe andere mensen een naam zien zeg maar. Sommige namen hebben we al zolang in ons hoofd en zo vaak gezegd, dat het bijna niet te horen is 'als dat je het voor het eerst hoort'. Ben gewoon nieuwsgierig.
Oke, ik snap het Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke tussenstand dan Én natuurlijk wat voor naam jullie echt kiezen
Ik heb ook even gestemd en wel op Sibren Vind het een mooie en aparte naam die je niet veel hoort. Len zo heet mijn neefje en die vind ik ook leuk.
Ik doe zet ze van leukste naar minst leuke: 1. Nout (ik vind "Noud" leuker geschreven 2. Thijn 3. Len 4 Sibren 5 Tobe 6. Thije Tobe en Thije echt verschrikkelijke namen sorry
Thijn. Zijn allemaal niet echt mijn smaak, maar Thijn klinkt gewoon mooi en lekker stoer. Miss wel zonder H, aangezien hij de rest van zijn leven zeer ws altijd mag gaan verbeteren omdat er veel mensen zullen zijn die het zonder H schrijven... (heb ik met Elise precies zo, iedereen schrijft dat met een Z. Zelfs mn schoonzusje maakt die fout nog wel es... )
Ik zou voor Thijn (maar dan eerder nog Tijn) gaan. Dat vind ik de leukste naam. De andere namen vind ik niet echt mooi.