Wat ontzettend rot van je miskraam Helaas lijkt deze negatief, maar hoop dat je snel een positieve test hebt!!
Ik maak zo wel ff foto voor je nora als ik thuis ben ... ik lijk ook iets heel vaags te zien in het echt zie j het beter maargoed komt ook door die misselijkheid dat ik ga denken nog meer...
Als je een test zo raar moet bewerken is ie negatief. Nog even geduld hebben en dinsdag nog eens testen. Sterkte nog.
Neeheb nog niet gestest wacht tot me nod maar heb wel nieuwe foto gemaakt van me oude test wat scherper is
Ik zie een heel erg geel verkleurde test met een witte streep.Negatief naar mijn mening. Wat vervelend van je miskraam.Het is al even geleden,maar alsnog sterkte.
Ja daarom maar ze zijn tot nu toe alleen omowit gebleven heb dit nooit eerder gehad maar ga dinsdag pas testen want heb alleen action testen in huis en die reageren pas later dus heb nog geen nut
Is momenteel inderdaad een wit streepje... Hoeveel dpo denk je ondertussen te zijn? Hopelijk één van de komende dagen toch een duidelijke test voor je!
Vind het ook negatief misschien met een paar dagen duidelijker ik weet heel goed dat als je een streepje zie hoe lastig het is dat op de foto te krijgen haha maar goed nu maar hopen dat het een mooi donker streepje word
Lieve reactie allemaal dinsdag is me nod kan er altijd klokje op zetten hopen dat de rooie duivels wegblijven ik laat t weten nog ff 2 daagjes volhouden