Clearblue digital 2-3 lange cyclus

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xeva, Nov 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    even een vraagje over de clearblue digital test.. Ik heb er gisteren mee getest en er verscheen zwanger 2-3 wk. Ik wist al sinds zondag dat ik zwanger ben maar het is natuurlijk altijd leuk om het zo te zien :D

Nu had ik afgelopen maand een hele lange cyclus en was dus 13 sept voor het laatst ongesteld.
    Toen ik de vk belde voor een intake schatte ze mij rond de 6 wk, maar de vrouw van de echo praktijk zegt dat ze op 9 weken uitkomt?!
    Terwijl de clearblue 2-3 weken zegt! Lekker verwarrend zo he.. En ik moet nog 2 weken wachten op de eerste echo!!

Wat denken jullie?

Attached Files:

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Het is naar een indicatie meid. Leuk die testen om geen streepjes te hoeven turen maar t maakt men vaak onzekerder dan nodig is.

3. Lovelymommy84

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Als k even voor je reken op freya kom k uit op 8.4 weken.

Attached Files:

4. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het niet goed lezen op het plaatje.. Zal zelf wel ff op die site kijken
    Dankje!
    Maar 1,5 wk geleden testte ik nog negatief dus 8 weken lijkt me wel heel raar haha

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    9 weken komt n.a.v. je laatste menstruatie. Als je lange cyclus hebt gehad dan werkt dit natuurlijk niet omdat officieel ongeveer 14 dagen zwanger bent als je test. En je krijgt 2 weken cadeau (omdat men uitgaat van een 28 dagen cyclus).

Zal dus raar zijn dat als je een lange cyclus hebt je meer weken cadeau krijgt hahaha. Heb je ovulatietesten gebruikt? Of weet je wanneer je eisprong ongeveer was? Hoeveel weken is die dan nu geleden? En tel daar dan 2 weken bij op dan heb je je ongeveer zwangerschapsduur. Ik denk dat die VK nog het meest in de buurt zit. Kan zijn dat je net op het randje zit met 2-3 naar 3+

6. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    @stokstaartje

Dankjewel voor je reactie!
    Volgens mij was mijn eisprong rond 24/25 oktober dus late eisprong denk ik, want vanaf die dag gingen m'n borsten ook zeer doen. Dus dan zou ik rond de 6 weken zitten?

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    hooi!!! hier ook een belachelijk lange cyclus gehad 40/41 dus volgens vk was ik 2 weken langer zwanger .
    terwijl ik pas net paar dagen positief had getest ( daarvoor negatief)
    Maar goed bij de eerste echo kwamen ze er vanzelf achter dat mijn berekening juist was met het vruchtje en de kleine groeit lekker door :)

helaas gaan ze altijd uit van een standaard 28 dagen cyclus en niet van een afwijkende :)

8. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar eisprong kan ook eerder zijn geweest, ik heb geen ovulatie testen gebruikt

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er

een echo zal uitsluitsel geven :p

10. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is zo! Duurt alleen nog zo lang, 26 nov pas!!!

11. Lovelymommy84

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Als je ei rond de 24ste/25ste was zou je verloskundige idd het dichts in de buurt zitten qua berekening.

12. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

May 21, 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    De meter in de clearblue is niet betrouwbaar. Iedereen heeft namelijk een andere HCG opbouw. Gewoon even de intake doen bij de VK en de kijken met een echo of alles goed is en bij de termijn echo kunnen ze helaas pas zeggen hoelang je zwanger bent.

Gefeliciteerd nog!

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    dat is nu bijna 3 weken geleden. Dus dan 2 weken er bij en klopt de CB :D dus dan zou je ongeveer 5 weken zwanger zijn nu. Klopt ook met dat je 1.5 week geleden nog negatief testte, want dan zat je nog voor NOD zeg maar. Dus ik ga voor de verloskundige dat je ongeveer 5/6 weken zwanger bent :D stel je HCG is niet zo hoog (wisselt nou eenmaal per vrouw) Uiteindelijk moet je toch wachten tot de echo voor zekerheid hahaha

14. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meedenken allemaal!! Ik denk dat ik idd maar moet wachten tot ik bij de vk en echo ben geweest... Nog 2 weken!! 😁

15. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Vermoedelijk heb je een late eisprong gehad. Men gaat altijd uit van je laatste menstruatie en 14 dagen later een eisprong. Maar als je ineens een erg late eisprong hebt gehad, dan kan je mi dus ook korter zwanger zijn.

16. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het zal wel een late eisprong zijn geweest dan.
    Ik ga gewoon uit van 5/6 wk en dan kan het altijd meevallen :)
    Als het goed is is de echo inwendig over 2 weken dus als ik dan rond 8 weken zit zullen ze wel al wat kunnen zien toch?

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik denk,gebaseerd op jouw verhaal,dat je met de echo rond de 7 weken zit.Je zou dan,met een beetje apparatuur,een hartje moeten zien kloppen.

18. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het!! :D ik zal over 2 weken een update plaatsen haha

Share This Page