Wij eten hier graag pasta, macaroni etc,heerlijk! Wie heeft er lekkere recepten en wil die delen? Vanavond wil ik macaroni eten,met gehakt en kaas waarschijnlijk,prei en groenten ook erbij.. iemand nog lekkere tips? ook andere pasta recepten welkom!!
Ja, ik heb er 1 (meerdere, maar dit is een winner) en die eten we 1x per week. Je hebt nodig: *spaghetti (of andere pasta) *gerookte spekreepjes *bakje champignons *bakje mon chou of andere roomkaas *creme fraiche (125ml) *cayennepeper *knoflook(poeder) 1. Kook de spaghetti 2. Bak de spekreepjes samen met de champignons 3. Als de pasta bijna gaar is de mon chou toevoegen 4. cayennepeper en knoflook(poeder) naar smaak toevoegen 5. pasta afgieten en afspoelen onder koud water 6. creme fraiche toevoegen 7. Even proeven en als de smaak van de knoflook en cayenne er goed in zit even de pasta er door roeren en weer opwarmen en klaar is kees! Eet Smakelijk!
Hier maak ik regelmatig pasta met broccoli, hesp klaar voor de jongens en dat vinden ze super! Gewoon de pasta en de broccoli koken, de hesp toevoegen samen met geraspte kaas, room, zout en peper! Heel snel klaar
Nog eentje, erg lekker: Recept - Pasta met rivierkreeftjes. Bezorgd tot in de keuken. Gewoon bij ah.nl Nog een favoriet: 300 g kipfilet 350 g farfalle pasta versgemalen peper en zout olijfolie 250 g spekreepjes 1 ui, gesnipperd 100 g cashewnoten 1 bakje Boursin Cuisine Knoflook & Fijne Kruiden Snijd de kipfilet in stukjes en bestrooi met peper en zout. Bak de kipfilet in wat olijfolie op een hoog vuur gaar. Voeg daarna de spekreepjes toe en bak deze krokant uit. Fruit vervolgens de ui mee gedurende 2 minuten. Kook intussen de pasta al dente (=beetgaar). Giet deze af en voeg de pesto toe. Voeg de cashewnoten en Boursin Cuisine toe aan het kipfiletmengsel en roer als laatste de pasta met pesto erdoor.
mmmm...wat lekker allemaal!!ga ze allemaal eens zeker uitproberen,bedankt!(doe ik volgende keer dan haal i die speciale ingredienten in huis! heb er nu al zin in,vandaag de normale macaroni
hier 1 met spinazie, een groot suc6 bij dochter en vriendlief: - 1 pak diepvries spinazie in een pan ontdooien - fussili koken - kipfilet in stukjes bakken, zachtjes, zodat die niet keihard wordt - 125 ml kookroom bij de spinazie als die ontdooit is, dan de fussili erbij en een half zakje geraspte kaas, als de kip gaar is die erbij. Door elkaar roeren en klaar. als variant kun je ook alles in een ovenschaal mikken en dan geraspte kaas erover heen strooien en dan nog even grillen, dan krijg je een krokant korstje.
Pasta met gerookte zalm, boursin en bladspinazie of brocolli Pasta koken, cherrytomaatjes halveren, deze door de pasta doen als deze klaar is.. Dit in een ovenschaal, geraspte kaas er over en gratineren. In een pan gehaktballetjes braden, als ze gaar zijn een pakje tomatenpuree en italiaanse kruiden.. Jummie! Tortilini met hamblokjes, champignons en champignonsaus.
Hier ook een hele makkelijke en super lekker pak diepvriesspinazie ontdooien pasta (penne) koken spekblokjes bakken spinazie erbij 2 bakjes kruidenkaas erdoor en klaar!
begrijp ik het goed dat je de mon chou in de pan met water en pasta doet?dus voor het afgieten? lijkt me een foutje toch? verder lijkt me het heel lekker!
haha dat had ik zo ook gelezen ,maar de monchou gaat in de andere pan bij het spek enzo hier tagliattele spinazie al la creme ham/spek blokjes 2 bakjes goedekope boursin alles gaar maken en mixen maar, is echt mjam
hier ook nog 1. een zak/pak tortelini 1 potje rode pesto (saus) 250 gm cream fresh. 1 pakje serano ham of wat er op lijkt knoflook naar smaak tortelini koken ham in stukjes scheuren en in de koekenpan klein beetje aanbakken. vervolgens de cream fresh en rode pesto toevoegen en knoflook naar smaak en goed door roeren...opwarmen maar niet laten koken! alles klaar en tortelini afgegoten alles bijelkaar gooien doorroeren en Eet smakkelijk!
Mmmm,echt heerlijk allemaal!!ga ze allemaal opslaan!Ze lijken me allemaal heerlijk en ook fijn om te lezen dat veel kinderen het ook lekker vinden (staat bij een aantal recepten)want eten doen ze hier niet altijd goed (pasta dan eigenlijk wel altijd!) Bedankt!