Yeahhhhhh Wat schattig...Ben benieuwd naar jullie poepies..alleen is het dan wel weer heel aantrekkelijk he. Zo'n klein poepie. Onze poepie is nu alweer 7. Ook een jack russel. Kleintjes worden snel groot he....
we gaan jackrussel puppies krijgen. teef is een hoogbenige jackrussel (raszuiver) reu is een laag benige jack russel
Als we 1.5 maand geleden geen jack russel pup gehaald hadden, hadden we er misschien wel 1 van jou afgenomen. Wij hebben nu een jack russel dame van 2 en een manneke van 3 maand.
Ja ik weet het Het vervelende is, zij is nu loops.... Gelukkig ben ik de hele dag thuis, en hebben we een bench als we weg gaan.
wat leuk meid! Helemaal super! Goed dat je toch je eigen gevoel gevolgd hebt! Al enig idee hoeveel het er gaan worden, en wanneer ze is uitgerekend?
gefeliciteerd! nu ff je da bellen en vertellen dat je dus gelijk had en ze deze keer niet schijnzwanger is! lekkere eigenwijze da.
de dierenarts heeft gevoeld en ze dacht zelf nog een week of 2 a3 dus we gaan alles maar opbouwen voor ons dametje
Awhhh wat leuk Maar hoe is het uiteindelijk nou gegaan dan? Daar ben ik wel benieuwd naar! Hebben jullie toch een echo laten maken? En hoe lang duurt het nog?