schijnzwanger ik geloof het niet!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ze heeft geprobeerd een echo te maken zowel staand al liggend maar de hond wilde dus echt niet stilstaan en ze wilde geen roesje geven of verdoving geven omdat ze daar niet echter staat ivm met de pups.

ze is gaan voelen en daar kon ze het gelijk voelen.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He wat gaaf, dus toch!

Nou, heel veel succes dan. Ook voor de a.s. mama natuurlijk.:)

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk! Had je toch gelijk.... Ik zou de anderen dierenarts er toch even op aan spreken....

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Dit ben ik niet met je eens hoor! Wij hebben onze hond uit het asiel en wij konden haar een jaar later zelf steriliseren omdat ze een melkkliertumor had. Dus dit is in zeker niet alle gevallen zo. De katten vaak wel omdat die vaak op straat liepen en om daar overschot van te voorkomen wordt dit idd gedaan maar honden echt niet hoor!
    BTW wil het niet zeggen als je je hond laat steriliseren dat het geen melkkliertumor meer kan krijgen, dan moet je bijde rijen melkklieren weg laten halen. Onze hond heeft nu ook weer een tumor, is toch na 4 jaar teruggekomen.[/QUOTE]

Ben het het er ook niet mee eens. Heb zelf jaren op een asiel gewerkt, en alleen katten werden geholpen. Honden zeker niet.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ga ik ook zeker doen. we hebben besloten terug te gaan naar onze oude dierenarts. dan maar iets verder rijden

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou gefeliciteerd! :D
    Heeft je gevoel je toch niet in de steek gelaten. ;)

Dat wordt foto's showen binnenkort. :D

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ah je krijgt toch pupseltjes. Zou het je da toch echt even onder de neus wrijven;)

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wat leuk, gefeliciteerd met het aanstaande nestje!

Ik heb overigens 3 rashonden, met stamboom en koopcontract, maar geen enkele fokker die mij zo gek krijgt dat ik een handtekening zet onder een contract waar in staat dat ik niet zelf mag beslissen of mijn teef wel of niet gesterriliseerd wordt. En al helemaal niet dat mijn teef dus niet geholpen mag worden zodat als de lijn "uitsterft" jou hond gedekt moet worden.

Mocht je een gastgezin zijn is het een ander verhaal en kan ik me wél erin vinden dat je niet zonder toestemming van de fokker de hond mag laten helpen.

Daarbij komt ook nog dat wij zelf een kennel hebben en af en toe een nestje hebben. Met stamboom én met koopcontract en ik het niet in m'n hoofd haal om dit in het contract te laten zetten.

Groetjes
    Manuk

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

lol pupseltjes :D leuk woordje haha

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Haha :D

11. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    en ik zou hem zeker een gepeperde rekening geven en op laten draaien voor alle kosten die jullie gaan maken.

- ontwormen, inenten, voeding etc etc en dan gaan we er vanuit dat je geen keizersnede of iets anders nodig hebt.

Wat een amateur die dierenarts.

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi Amfy heb je al puppies?

Hier hetzelfde verhaal....denk ook dat mijn hond puppies krijgt en het is ook een jack, zal morgen wel ff een foto maken, misschien kan iemand dan een oordeel geven hahaha.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee nog niet!

ze word wel steeds slomer nu ik geef haar nog 5 dagen daarna gaan we weer even naar de dierenarts

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    spannend hey!

15. Skye

Skye Niet meer actief

zijn ze nou al geboren??

16. Skye

Skye Niet meer actief

Waarom zou jke in godsnaam een rekening naar de DA sturen met alle inentingen enzo!! Slaat echt weer nergens op!

17. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend!

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005