Bij welke ronde was het bij jullie weer raak na een miskraam? Heb 3 weken geleden een miskraam gehad en heb nu bijna een positieve test! Hij is nog nèt niet even donker. Zijn alweer vollop aan het klussen in de hoop dat het weer raak mag zijn!
Ik heb op 13 juli een MA gehad van 10 weken en gister een licht positieve test in handen. Vol ongeloof maar super blij. Ik hoop dat die van jou ook oploopt . Hoe lang wacht jij met een afspraak maken bij de verloskundige?
Ik lees even mee, ruim 3 weken geleden een miskraam gehad en nu ongeveer een week voor nod, had 14 dagen na de start van de miskraam al een positieve ovulatietest
4 juli een miskraam gehad met 10 weken. Zaterdag had ik een licht positieve test maandag iets duidelijker en morgen doe ik nog een testje. Heb helaas wel weer wat bruinige afscheiding en dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook dus kan nog niet echt blij zijn. Blijft zo spannend. Succes allemaal
Ik 10 juni curettage gehad met 8 weken. 10 weken later voor het eerst ongesteld. Nu in de 2e ronde na de curettage en ben al ruim 3 dagen over tijd. Heb nog niet getest ivm vakantie
Hier helaas minder hoopvol nieuws.. MA in december 2015 en inmiddels al weer in ronde 10 aanbeland. Morgen NOD maar ik reken nergens op.
Wij waren na de 1e ronde weer zwanger. Had na mn miskraam ook getest om zeker te weten dat her hcg uit mn lichaam was. Zo wist ik dus vrij zeker dat we weee opnieuw zwanger waren.
Na mijn eerste miskraam was ik direct weer zwanger. Dit werd helaas weer een miskraam. Dit was in dec 2015 en ik ben helaas nog niet weer zwanger. Hopelijk hoef jij niet zo lang te wachten.