Schijnzwanger of echt zwanger ondanks pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Clapat, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Clapat, wat jammer zeg. Ook al is het op het moment ongepland, je begint wel langzaam aan het idee te wennen van wat als ik toch zwanger ben. En ik kan me voorstellen dat het dan toch een teleurstelling voor je is.

Ik wens je iig een heel gelukkig leven toe in het mooie Duitsland en hoop je in de toekomst hier weer te zien! Knuffel Bloempje

2. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Eerlijk is eerlijk: ja het is een beetje een teleurstelling en dit heeft er toch voor gezorgd dat de kriebels bij mij enorm groot geworden zijn...

Misschien kan ik mijn vriend toch overtuigen...

Maar we hadden afgesproken om eerst nog een beetje meer van elkaar te genieten zonder een ukkepuk.

3. Ja, ik ken het. Ik ben sinds dat ik onverwachts zwanger was op dit forum blijven plakken en wacht nog steeds op het moment dat we er officieel voor gaan. Ik ben wel gestopt met de pil, maar we hebben afgesproken eerst het huis te verbouwen (badkamer + aanbouw) voordat we de comdooms ook weglaten, maar soms wordt het al wel eens vergeten en dat kan ook want het is hartstikke welkom. Dus wie weet blijf jij ook wel plakken?

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Op deze manier blijf ik zeker plakken :-D

Denk dat mijn vriendje nog liever heeft dat ik mijn pil blijf doornemen... Wij haten eigenlijk die rubber dingen... hihihi

5. Ja, fijn is anders maar zo kan ik wel alvast rustig bekijken hoe mijn cyclus op een natuurlijke manier verloopt en zorgen dat alvast alle hormonen m'n lijf uit zijn. Ik baal trouwens echt van m'n cyclus deze maand. 39 dgn vind ik veel te lang pff Ik vind het toch altijd een fijn gevoel als ik netjes na 28 dagen ongesteld wordt. Dat is toch weer de bevestiging dat alles naar behoren werkt.

6. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Clapat.

Jammer dat de bloedtest niks gevonden heeft miss ben je binnenkort wel snel zwanger :D
    Was je al eigenlijk al gestopt met de pil?

Ik ben nu echt gestopt met de pil maar mijn man is vorig jaar geholpen dus wacht wel af wanneer ik ongi wordt.
    Ik ben gewoon niet zwanger dat wees wel die echo s van mijn buik uit waar ze naar keken.
    Na mijn zwangerschappen heb ik steeds onregelmatige cyclus maar nu ben ik die pil zo zat dat het me eigenlijk niet uitmaakt wanneer die cyclus komt.
    Ik vond het ook eigenlijk stiekem jammer dat ze niet een heel klein mensje zagen zitten,maar ja ik ben nu ook erg blij met mijn kindjes dus het is goed zo :D .Ik was er namelijk ook zo lang mee bezig dat rare gevoel in mijn buik etc en nu blijken dat waarschijnlijk mijn darmen te zijn
    Hele fijne dag Clapat en Bloempje83
    En ik ga voor jullie duimen dat jullie snel zwanger zullen worden want het is een hele mooie belevenis om mee te mogen maken vind ik.
    Ik ga jullie zeker volgen. ;)

7. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    daar maak ik mij eigenlijk een beetje zorgen over... niet weten hoe mijn cyclus verloopt als ik geen pil meer neem...

Ah ja, die tijd zal nog wel komen...

8. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Hallo Essie,

Het leven gaat zijn eigen gangetje zou ik zeggen.

Ik was nog niet met de pil gestopt...

En bewust was ik nog niet bezig met kinderen, maar na deze ervaring zou ik mijn pil direkt over boord willen gooien... maar helaas...
    Het zal nog niet voor direkt zijn.

Langs de andere kant heb ik wel al een goed gesprek gehad met vriendje erover.
    Dus moest het op een dag toch zo zijn, dan weet ik waar ik sta en blijkbaar heel ver met mijn schat !

9. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    Ja Clapat daar zeg je me wat ik weet het ook niet want ik denk dat mijn cyclus ook heerlijk van slag is dan aan de pil dan weer niet,raar he?
    Ik voel soms ook een soort bal in mijn buik en als dat je darmen moeten voorstellen?
    Beetje vreemd allemaal,hahaha :cry:
    Mijn buik zal ook wel van slag zijn vandaag.

Maar ik vind het erg sneu voor je dat er niks uit de bloedtest kwam voor je.
    Ik hoop dat ze het mis hebben en dat je alsnog zwanger bent miss helemaal begin stadium van je zwangerschap of zeiden ze echt dat je niet zwanger kon zijn?

Gr esther :D

10. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Daar had ik eigenlijk nog op gehoopt maar helaas zijn mijn duivels goed doorgekomen daarnet :(

De dokter heeft er verder ook niks over gezegd.
    Hij zei enkel dat ik medisch op en top in orde ben...
    Blijf me wel afvragen waarvan die vermoeidheid komt en zo...

Hoe het lichaam ons toch zo voor gek kan houden he...

Maar goed, het is niet anders. Ik leg me er bij neer en ga verder genieten van het leven.

Een beebje komt misschien nog vroeger dan gepland... we zien wel.

11. Hoi Essie en Clapat,

Weet niet of jullie nog meelezen maar had gewoon even zin om te kletsen! Wat is het hier super mooi weer zeg 8) , heb zin om de middag vrij te nemen en met m'n hondje de bossen in te gaan. Of naar een tuincentrum om plantjes voor de tuin te kopen. Ik heb echt voorjaarskriebels. Hebben jullie hier ook zo'n last van?

Voor wat betreft m'n cyclus, ik moet nog 6 dagen tot mijn nod en had vanmorgen weer een temp van 37.

Groetjessss

12. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Hoi Bloempje83 :D

Jeetje wat spannend nou ik ga voor je duimen dat je zwanger bent.
    Hou je me op de hoogte?
    Ik vind het altijd zo leuk als het bij een ander ook allemaal goed gaat.
    Heel fijn weekend met het mooie weer.
    Groetjes van Esther. :D
    P.s ik moet over een week ongi worden ben benieuwd wanneer het komt ;)

Deel Deze Pagina