Wie kan mij helpen? Voor ongeveer 2 weken terug had ik mijn eisprong.( Kon dit merken aan de Cervix) Veel "gesport" dus hoopte ik dat ik zwanger was. Amper een week later de bekende eerste verschijnselen! Misselijk tot een uur of 14.00, 'savonds mega- honger, erg moe, afkeer voor koffie en ga zo maar door. Die week erna had ik ongesteld moeten worden. Was al een beetje blij dat ik dat niet werd, en dat in combinatie met de eerste verschijnselen kreeg ik al een beetje hoop... Maar ik ben nu 3 negatieve testen verder, heb geen verschijnselen meer en ben ook nog steeds niet ongesteld... Wie herkent dit? Groetjes Saar
ik ken jullie gevoel.... ik ben dat wachten toch zooooo zat ! gisteren weer gestest ...nou zo nega als het maar kan! pffff...succes iedereen ik ga donderdag naar de HA heb geen zin meer om te wachten...
ja, ik ken dat! gisteren voor de 2e keer getest na ook overtijd te zijn en terug negatief! ik ga straks naar de huisarts, dan weet ik het ineens definitief en ben ik er vanaf! wish me luck!
vrijdag bloedtest laten doen en blijkt negatief te zijn. En de reden waarom ik nog steeds niet ongesteld ben is door de stress...
Hier hetzelfde probleem.... Iets te veel stress. En dus afgelopen zondag alsnog ongesteld.... Op naar de volgende poging! Succes meid!
saartje 26 ik heb dat ook wel gehad dat ik veel sporte dat ik niet ongesteld werd dat kwam door de inspanning nu hoop ik voor jouw dat je zwanger bent. maar ik herken het verhaal wel
hallo dames , ik ben dus ook degene met 3 negatieve testen na 9 weken nog niet ongesteld. af en toe pijntjes in de onderbuik, en borsten. mijn buik word dikker en ik ben 3 kilo aangekomen..... whaaaaaaaaaaaa soo dat moest ik effe kwijt..... jullie ook alemaal succes met testen of bij de huisarts...