wanneer kan je voor het eerst symptomen krijgen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Burberry, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik vroeg me af wanneer je voor het eerst symptomen kan krijgen?is dat na 2 weken van de bevruchting of pas na 4 of 6 weken? nu weet ik wel dat niet iedereen symptomen kan krijgen maar vraag me wel af wat zo een beetje gemiddeld is dat je voor het eerst symptomen kan krijgen...

ik ga volgende week op vakantie voor een maandje en me man en ik zijn dus bezig met zwanger worden(ben het helaas nog niet) maar ik zat tedenken ojee straks ben ik ziek en misselijk tijdens me vakantie, maar ja dat moet ik dan maar voor lief nemen denk ik :rolleyes:

2. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ik had al 2 weken voor nod klachten maar het verschilt volgens mij heel veel per persoon en wanneer je eisprong is geweest bij mij begon het paar dagen na eisprong zeg maar

xxx nathascha

3. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    en wat voor klachten had je precies?

een beetje kramp enzo is vervelend maar dat zou ik niet eens zo erg vinden,ik vind misselijkheid en overgeven echt vervelende dingen :( maar ja dat verschilt dus, me zus kreeg pas bij 6 weken de eerste symptomne, ze begon veel over te geven kan ik me herinneren,lijkt me zoo erg..

Deel Deze Pagina