Even een vraagje, wat is schijnzwanger? Want sinds ik bezig ben met kinderen krijg ik een ongelofelijk dikke buik. echt, ik lijk wel vier maanden zwanger Zou dit iets met schijnzwangerschap te maken kunnen hebben?
Hoi LadyIngrid, Het zou ook heel goed door het ontpillen kunnen komen hoor! Dat doet echt heel veel met je lichaam! Maar ik zie dat je kan testen vandaag.. spannend? liefs
Ja, maar vanwege de krampjes die ik al twee dagen heb, wacht ik er nog maar even mee. Als het over een paar dagen nog geen 'feest' is pak ik de tester erbij! Vanaf januari van de pil af.
Ik heb ook al een paar dagen voordat de krampjes begonnen erg last van mijn rug. Maar ja.. het kan nog steeds het ontpillen zijn. We wachten gewoon maar af haha, hoe moeilijk dat ook is
Ik ben ook na het stoppen van de pil dikker geworden, maar dat zal wel weer weggaan. Je lichaam moet even herstellen hoor.
ik heb ook een hele opgeblazen buik sinds ik ben gestopt met de pil en lijk soms ook wel 4mnd zwanger. Heel vervelend, want ben verder niet dik ofzo. Schijnzwangerschap kan wel, maar dan word je vaak ook niet ongi en dan heb je ook meer andere kwaaltjes die bij een zwangerschap horen. Hopelijk word je niet ongi!